کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملی حفاری ایران، قهرمان اولین دوره جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان+فیلم

8 مرداد 1400 ساعت 0:09

افتخاری دیگر برای صنعت نفت و حفاری کشور : ملی حفاری ایران، قهرمان اولین دوره جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران، بعد از دو رقابت با حضور 7 تیم داخلی و خارجی، اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان به میزبانی شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی عصر امروز پایان یافت.

 
در پایان این مسابقات که با رقابت فشرده و نزدیک چند تیم برای کسب عنوان قهرمانی همراه بود، ملی حفاری ایران توانست با 51 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
 
همچنین تیم اوکراین با 50 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم نیروی زمینی ارتش نیز در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.
 
رده بندی نهایی 7 تیم حاضر در این رقابت ها به شرح زیر است:
 
1- ملی حفاری ایران، 51 امتیاز
2- اوکراین، 50 امتیاز
3- نیروی زمینی ارتش، 50 امتیاز
4- ترکیه، 41 امتیاز
5- عراق، 34 امتیاز
6-دریاچه ارومیه، 33 امتیاز
7-مغولستان، 27 امتیاز
 
آناتولی از اوکراین که عنوان قهرمانی دسته 120 کیلوگرم را کسب کرده بود، به عنوان برترین لیفتر این رقابت ها انتخاب شد. در این بخش شهرام ساکی، قهرمان دسته فوق سنگین از تیم نیروی زمینی در رده دوم قرار گرفت و دیمیترو از اوکراین، نایب قهرمان دسته فوق سنگین در رده سوم برترین لیفترهای مسابقات قرار گرفت. 
 
امیر اسدالله‌زاده، علی براتی، علی‌اکبر سنایی، حسین علاف‌بهبهانی، مهدی مافی‌غلامی، مهدی طهماسبی، محمد علی محمدی، مصطفی یزدانی، مهرداد ظفری، یونس محمدی، احمدرضا بابااحمدی، امیر نور حسینی، جاوید عسکرزاده و علیرضا رضایی به عنوان ورزشکار برای ملی حفاری در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
همچنین رضا حسین‌پور به عنوان سرمربی، محسن حسین پور مربی، رضا بدری به عنوان سرپرست و عباس مولا به عنوان مدیرفنی از دیگر اعضای تیم ملی‌حفاری بودند.
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه شرکت ملی حفاری در پی کسب مقام قهرمانی جهان
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت قهرمانی افتخارآمیز تیم پاورلیفتینگ ملی حفاری در اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان، با ارسال پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
 
متن پیام به این شرح است:
 
افتخار آفرینی باشگاه شرکت ملی حفاری ایران در مسابقات قهرمانی جهان هم زمان با فرخنده ایام عید غدیر خم را خدمت جامعه بزرگ و شریف ایران اسلامی، مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره و خانواده بزرگ شرکت ملی حفاری،ورزش دوستان و هواداران این تیم تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
 
باشد که پرچم خوش رنگ و مقدس کشور عزیزمان و موفقیت های روز افزون ورزشکاران در ذل توجهان حضرت ولی عصر(عج) همواره بر بام جهان بدرخشد.
 
سیدسالار محمدنیا
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران


کد مطلب: 24441

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/video/24441/ملی-حفاری-ایران-قهرمان-اولین-دوره-جام-باشگاههای-پاورلیفتینگ-جهان-فیلم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir