تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
پالایشگاه تهران از عصر امروز دچار آتش سوزی شد و آخرین خبرها در این خصوص را می توانید در این بخش ملاحظه نمایید.
فیلمی کوتاه از آتش سوزی پالایشگاه تهران
۱.منابع خبری از آتش سوزی در پالایشگاه تهران خبر دادند.
۲.مدیر کل بحران استان تهران:هنوز حریق بطور کامل مهار نشده است.
۳.رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران:هرگونه احتمال خرابکاری در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران تکذیب می‌شود؛حادثه به دلیل یک مشکل فرآیندی رخ داده و هم اکنون در حال مهار آتش سوزی هستیم؛تا کنون هیچ گونه اطلاعی از میزان تلفات و خسارات احتمالی در دست نیست.
۴.باشگاه خبرنگاران:تا کنون ۱۸ مخزن آتش گرفته است.
۵.سخنگوی اورژانس کشور:آتش‌سوزی جنوب تهران «تاکنون بدون تلفات» بوده است.
۶.بیمارستان‌های هفتم تیر، فیروزآبادی و مطهری در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.
۷.مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای بررسی شرایط در مسیر اعزام به پالایشگاه تهران هستند.
۸.روابط عمومی پالایشگاه تهران:گروه‌های خاموش کردن آتش در پالایشگاه مستقر شده‌اند و هم‌اکنون در حال مهار و خاموش کردن آتش مخزن مربوطه هستند تا جلو سرایت آتش به دیگر مخازن را بگیرند.
۹.سخنگوی پالایشگاه نفت تهران:این حادثه تنها در یکی از مخازن پالایشگاه رخ داده است.انتشار برخی شایعات مبنی بر سرایت آتش به ۱۸ مخزن دیگر پالایشگاه را تکذیب می‌کنم.
۱۰.شاکر خفایی مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران:آتش سوزی در مخزن گازوئیل پالایشگاه تهران مهار شد.
۱۱.ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۳ خردادماه:انفجار یکی از مخازن ضایعات نفتی پالايشگاه تهران:دقايقي پيش یکی از مخازن ضایعات نفتی پالايشگاه تهران که شعله ور بود ناگهان منفجر و ضایعات نفتی آن جاری و هم اکنون آتش گسترده تر شد:۱۳ ساعت از حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران می گذرد و همچنان آتش نشانان در حال مهار آتش هستند. 
۱۲.سخنگوی پالایشگاه نفت تهران:با توجه به کاهش شعله‌های آتش به ۳ درصد حجم اصلی، پیش‌بینی می‌کنیم پالایشگاه تا حوالی ظهر وارد مدار تولید شود.
۱۳.رئیس مرکز اورژانس تهران: تا این لحظه ١١ نفر مصدوم شده‌اند؛از این تعداد ۴ نفر به مراکز درمانی (۳ نفر به بیمارستان پارس و یک نفر به بیمارستان شهدا هفتم تیر) انتقال یافتند و ۷ نفر نیز در محل درمان شدند؛۱۰ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس با بیش از ۳۰ نفر از تکنسین های اورژانس تهران از روز گذشته در محل حادثه مستقر هستند.
۱۴. ساعت ۲۳ :مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از بازگشت این پالایشگاه به مدار تولید خبر داد.
https://naftonline.ir/video/24088/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0