تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
مدیریت محترم حمل و نقل منطقه چهار عملیات انتقال گاز ایران ، در خصوص تجربه استفاده موفق با سامانه کنترل ناوگان حمل و نقل اورنگ و سفارش سازی سامانه درخواست خودرو سازمانی و اعزام آنلاین یاور جهت استفاده گسترده در سازمان توضیحاتی را ارائه کرد.
دانلود فایل ویدئو مصاحبه
مدیریت محترم حمل و نقل منطقه چهار عملیات انتقال گاز ایران ،جناب آقای هاشم ایروانی و نظر ایشان در خصوص تجربه استفاده موفق با سامانه کنترل ناوگان حمل و نقل اورنگ و سفارش سازی سامانه درخواست خودرو سازمانی و اعزام آنلاین یاور جهت استفاده گسترده در سازمان.

گزیده ای از فرمایشات ارزنده ایشان را  می توان در زیر خلاصه نمود:

خودرو یکی از مهم ترین ابزاری می باشد که در کلیه ده منطقه عملیات انتقال گاز ایران استفاده می گردد.بنابراین مدیریت،کنترل و نحوه استفاده صحیح از این ابزار بسیار حائز اهمیت است .جرقه استفاده از سامانه مکان محور و مدیریت سامانه ردیابی در سال 93 خورده شد که البته قبل از آن از سخت افزارهای دیگری استفاده می شد که مشکلات پشتیبانی داشتند.بلافاصله به دنبال بهترین شرکت بودیم که بتواند نیاز های ما را سفارشی نماید و شرکت اورنگ را پیدا کردیم.

در کنار سخت افزارهای ردیابی و نرم افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل اورنگ، سفارش گذاری انجام شده به این شکل بود که اپلیکیشنی طراحی گردد بر بستر اینترنت تا مدیریت ناوبری را بتوانیم بهتر انجام دهیم .از سال 95 این اپلیکیشن و نرم افزار را ارائه دادند که رفته رفته این اپلیکیشن تکمیل و تکمیل تر شد.شرکت اورنگ در خدمات پس از فروش شرایط بسیار خوبی ارائه دادند و بسیار منسجم عمل کردند.این ارتقا به جایی رسید که نیاز های ما را در مجموعه در بخش خودرو مرتفع نموده است .

برای مشاهده نسخه کامل ویدئو می توان از طریق این لینک اقدام نمود.

از ویژگی های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- این نرم افزار هم دارای نسخه تحت وب ، اپلیکیشن اندروید و هم IOS می باشد .که این ویژگی باعث شده است در سطح گسترده ای در مراکز استفاده نماییم .
- هر یوزر داشبورد اختصاصی دارد و بر اساس نیازش می توان آنها را طراحی نماید .
- امکان کنترل و گزارش گیری سرعت باعث افزایش ارتقا ایمنی در مجموعه ما شده است .
تردد با خودرو یکی از ضرورت های مجموعه های انتقال گاز ایران می باشد و کنترل سرعت ایمن نیز یکی از ضرورت های آن می باشد که با استفاده از سخت افزار های ردیابی توانسته ایم به این مهم دست یابیم .
- با استفاده از سامانه اورنگ توانسته ایم که توزیع کار متناسبی را بین راننده ها داشته باشیم و طبیعی است که سطح رضایت رانندگان نیز بالا رفته است .
- باعث نظم و ترتیب در واگذاری به اشخاص و واحد های محتلف شده است که باعث افزایش رضایت مندی در گیرندگان خدمات از مجموعه ما شده است .
- از دوباره کاری ها ، چند باره کاری ها و موازی کاری ها جلوگیری کرده است .این که (دیسپاچر خودرو) می داند دقیقا موقعیت خودرو کجا است از رفت و برگشت های اضافی و احتمالی جلوگیری کرده است.
- یکی از مهم ترین وظایف کنترل های عملیات است برای ما که با این ابزار توانسته ایم بدانیم چه تعداد از پرسنل و خودروهای ما در  یک لوکیشن عملیات است .و قطعا چون آنها مسائل تدارکاتی ،ایمنی و امنیتی دارند توانسته ایم با این نرم افزار بخشی از آن نیاز ها را مرتفع نماییم .
- امکان گزارش گیری توسط واحدهای مختلف در میزان استفاده از خودرو در نرم افزار اورنگ میسر می باشد،نه اینگه ما بخواهیم به آنها گزارش بدهیم.
- این قابلیت را ارائه داده است تا حدود زیادی که بصورت paper-less و بدون کاغذ بتوانند هم واحد ها و هم مجریان کار خدمات را انجام دهند .
- مجموعه ای از کلیه این ویژگی ها باعث شده است که دست آوردهای اقتصادی داشته باشد.

مجموعه اورنگ ثابت کرده اند که فرصت های قابل بهبود را به سرعت می توانند ارتقا دهند بنابراین مشکلی که به عنوان یک نقد بتوان مطرح کرد وجود ندارد.

🔻برای ارتباط با کارشناسان این شرکت می توان از طریق موارد زیر اقدام نمود:
۰۷۱۳۳۳۸   ☎
Opp.co.ir   🌐
 
 
https://naftonline.ir/video/23799/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0