تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
آقایان پایتخت نشین دولتی! چه برنامه های برای پایان دادن به گرد و غبار در خوزستان دارید؟ آیا اگر در پایتخت و محل زندگی شما هم نصف طول سال مردم نمی‌توانستند بعلت گرد و غبار شدید نفس بکشند اینچنین بی خیال بودید!!!!
مظلومیت خوزستان و کارکنان نفت | نفت آنلاین
مظلومیت خوزستان و کارکنان نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  هوای بسیاری از شهرهای خوزستان باز هم در شرایط خطرناک قرار گرفت.

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، میزان غلظت گرد و غبار برای اهواز ۷۴۰، حمیدیه ۶۷۶، دزفول ۵۰۱، سوسنگرد ۵۰۸، شوش و کرخه ۴۸۰، شوشتر ۴۹۰ ،گتوند ۵۳۲، هندیجان ۶۰۶ ، اندیمشک ۳۱۷ در شرایط خطرناک ثبت شد. لازم به ذکر است از اوایل امسال مردم خوزستان در اکثر روزها با میزان غلظت گرد و غبار بالاتر از شرایط خوزستان همراه بودند. 

نفت‌آنلاین | قابل توجه مسئولین پایتخت نشین دولتی: چه برنامه های برای پایان دادن به گرد و غبار در خوزستان دارید؟ آیا اگر در پایتخت و محل زندگی شما هم نصف طول سال مردم نمی‌توانستند بعلت گرد و غبار شدید نفس بکشند اینچنین بی خیال بودید!!!!
 
آیا برنامه ای برای رفع دائمی مشکل گرد و غبار در این استان نفتخیز وجود ندارد؟ در صورت تداوم شرایط بسیاری از خوزستانی ها مهاجرت خواهند کرد! آنهایی که توانایی مهاجرت ندارند چه کنند؟ پرسنل عملیاتی نفت که مجبورند در این هوا تا پایان دوره بازنشستگی کار کنند چه کنند؟!؟؟!؟؟!

 نکته عجیب تر آنکه مدیران ارشد صنعت نفت در پایتخت این شرایط را از دور می بینند اما باز هم ماده ۱۰ را بصورت واقعی در این استان اجرایی نمی کنند! برای پرسنل شاغل در این استان هیچگونه آیتم های انگیزشی قرار نداده اند! افزایش حقوق و کسر مالیات پرسنل عملیاتی نفت در این استان دقیقا به اندازه کارکنان در مناطق خوش آب و هوا است!!حق مناطق جنگي پرسنل نفت شاغل در این استان را هم که بمنظور نگهداشت پرسنل شاغل در این استان‌ها تعیین شده است را با مبلغ بسیار ناچیز ۶۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند ! 
 
 آیا اگر مدیران پایتخت نشین نیز مشمول دریافت آیتم حق جنگي بودند باز هم آنرا ۶۰ هزار تومان تعیین می‌کردید! 
 
آیا با مبلغ ۶۰ هزار تومان پرسنل انگیزه پیدا می کنند در این استان نفتخیز بمانند!!!!
 
و متاسفانه این موضوعات باعث کاهش انگیزه شدید پرسنل نفت باالاخص عملیاتی ‌ها در این استان شده است....
 
🗣آقایان مسئول!! برای خوزستان تا قبل از آنکه خالی از سکنه بشود فکری بکنید... مردم این استان به اندازه نصف کل روزهای سال بعلت گرد و غبار شدید ، دود نیشکر و ... توانایی نفس کشیدن ندارند.... 
 
⚫️⚫️رونوشت:
رییس_جمهور
رییس_مجلس
وزیر_نفت
نمایندگان_مجلس 
استاندار_ویژه_خوزستان!!
کارکنان عملیاتی نفت
https://naftonline.ir/report/27039/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0