تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر بی بو بودن گاز شهری خوزستان و سایر نقاط کشور در فضای مجازی پیچیده است.
بی بو بودن گاز مصرفی شهری | نفت آنلاین
بی بو بودن گاز مصرفی شهری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، بعد از انفجار چند منزل مسکونی در استان خوزستان و بعضی نقاط کشور بعلت نشت گاز ، شایعاتی در محیط مجازی در خصوص بی بو شدن گاز شهری استان خوزستان منتشر شده است.

در همین رابطه مدیر عامل گاز خوزستان در نشست خبری هفته گذشته به این شایعه واکنش نشان داد.

عبدالله ابول پور با تکذیب شایعه بی بو بودن گاز مصرفی و شهری خوزستان گفت : گازی که برای مصارف خانگی در این استان تولید می شود پس از تزریق نوعی مواد خاص از جنس ترکیبات گوگردی بودار می شود و نیروهای بخش تعمیرات شرکت گاز بصورت روزانه این بو را اندازه گیری و پایش می کنند.

وی همچنین در واکنش به نشت گاز در بعضی منازل اعلام کرد: تعهد شرکت گاز تنها تا شیر خروجی رگلاتور درب منازل است و بر اساس قانون شرکت گاز به هیچ عنوان حق ورود به منازل شهروندان را ندارد. 

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان تصریح کرد: این شرکت در هنگام نشت گاز فقط میتواند گاز را قطع نماید و رفع نشتی منازل و سایر موضوعات مرتبط آن بر عهده شرکت های لوله کشی و سازمان نظام مهندسی می باشد.

به گزارش نفت آنلاین ، نحوه تولید گاز در سایر استان ها نیز مانند خوزستان می باشد و بی بو بودن گاز در سایر استان ها نیز صحت ندارد .
 

مردم دستورالعمل های ایمنی را رعایت کنند


در پایان از همه مردم عزیز ایران دعوت می شود با توجه به نزدیکی به فصل سرما ، حتما در استفاده از گاز خانگی تمامی دستورالعمل های ایمنی را رعایت نمایند.
 

https://naftonline.ir/report/22036/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
صمد
بله چون گازطبیعی از خود بویی ندارد بایستس در ایستگاههای گاز بطور مرتب موادبودارکننده اضافه شود تا درصورت نشت متوجه بشیم
تازه ترين نظرات
0