تاریخ انتشارجمعه ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۰
بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت (شهدای نفت) صنعت نفت در گچساران با حضور دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، امید شاکری معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و رامین حاتمی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به بهره‌برداری رسید.
غلامرضا تاجگردون
غلامرضا تاجگردون
به گزارش نفت آنلاین ؛  در حاشیه این مراسم مهندس رامین حاتمی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد تجهیز کامل این مرکز و تکمیل زیرساخت‌های درمانی در مناطق عملیاتی ادامه دارد.

به گفته وی، تأمین تجهیزات بیمارستان‌های آغاجاری و مسجدسلیمان، ارتقای خدمات درمانی در اهواز و توسعه مراکز تخصصی در دستور کار است. حاتمی این اقدامات را در راستای سیاست‌های وزارت نفت و حمایت از نیروهای عملیاتی و مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
تاجگردون
https://naftonline.ir/news/33496/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات