بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت (شهدای نفت) صنعت نفت در گچساران با حضور دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، امید شاکری معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و رامین حاتمی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به بهرهبرداری رسید.





![[1,0]](/images/advertise/b00000038.gif)
![[3,0]](/images/advertise/b00000061.jpg)

![[1,0]](/images/advertise/b00000173.jpg)
![[1,0]](/images/advertise/b00000146.gif)

![[1,0]](/images/advertise/b00000058.jpg)












![[3,0]](/images/advertise/b00000037.gif)

