بر اساس اطلاعات موثق دریافتی #نفت_آنلاین در روزهای گذشته با پیگیری وزیر نفت اقدامات خوب و قابل تقدیری برای افراد با سابقه صنعت نفت انجام شد که بزودی نتایج آن توسط پرسنل در شرکت های تابعه نفت دیده می شود.
محسن پاک نژاد وزیر نفت
این اقدامات رضایتمندی خوبی برای پرسنل باسابقه بوجود خواهد آورد.
خخخ
نترس پسرم تو هم همانند بقیه قدیمی باسابقه ها پیشکسوت میشوی چشم به هم بزنی بچه هایت بزرگ می شوند توی شهریه دانشگاه و خرج شان همانند ....تو گل گیر می کنی و بعد یک گل پسر تازه استخدام که هنوز مهرش خشک نشده میگه باز با سابقه ها .....این است کارما بقول همکاران داخل اش خودمان را کشته است بیرون شرکت مردم
سلام وقت بخیر
چه اقداماتی صورت گرفته امروز که چک کردم تو پرتال نفت ۴میلیون از بیس که ۸میلیون بوده کم شد و گفتن که فقط از بنددال کم شده من تو شرکت گاز خوزستان کارمیکنم بعداز ۲۰سال از شاهکارای این صنعت نفت هست تعجب نکردم چون هر روز شاهد خالی شدن سفره های بچه هامون هستیم
چه گلی به پرسنل و خانواده معزز جانباز و ایثارگر وزارت نفت زدی نه ماده ده رو دادی به بچهای تبدیل وضعیت سابقهاشون رو نابود کردی تامین اجتماعی کف حقوق براشون تایین کردید و .....
دوست عزیز
بنده با ۳۰ سال سابقه،،بجز ۵۰۰ هزارتومان سال ۹۹ بابت ماده۱۰ هیچ چیزی و یک ریال دیگر بهم ندادن
نه الان و نه سال ۱۴۰۲
بنابراین همه با سابقه ها را با یک چشم نبین.
با عرض سلام و خدا قوت لطفا در مورد ودیعه مسکن کارکنان قراردادی مدت موقت شرکت ملی حفاری هم پیگیری کنید که آیا وزارت بخش نامه ایی صادر کرده و یا در اختیار شرکت قرارداده یا خیر چون ظاهرا به شرکت گاز و فلات قاره ارسال شده و شرکت ملی حفاری اعلام کردن که ما فعلا بخش نامه ایی دریافت نکردیم و خبر نداریم