تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۴ - ۲۳:۲۶
بر اساس اطلاعات موثق دریافتی #نفت_آنلاین در روزهای گذشته با پیگیری وزیر نفت اقدامات خوب و قابل تقدیری برای افراد با سابقه صنعت نفت انجام شد که بزودی نتایج آن توسط پرسنل در شرکت های تابعه نفت دیده می شود.
محسن پاک نژاد وزیر نفت
محسن پاک نژاد وزیر نفت
این اقدامات رضایتمندی خوبی برای پرسنل باسابقه بوجود خواهد آورد.
https://naftonline.ir/news/33408/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
H
خخخخ باز هم با سابقه ها و سقف بگیران
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
خخخ
نترس پسرم تو هم همانند بقیه قدیمی باسابقه ها پیشکسوت میشوی چشم به هم بزنی بچه هایت بزرگ می شوند توی شهریه دانشگاه و خرج شان همانند ....تو گل گیر می کنی و بعد یک گل پسر تازه استخدام که هنوز مهرش خشک نشده میگه باز با سابقه ها .....این است کارما بقول همکاران داخل اش خودمان را کشته است بیرون شرکت مردم
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه اقداماتی که هنوز در کارت حقوقرعقب رویت نمی باشد و ماذهمون پایه و حقوق را دریافت ور دی ۱۴۰۴ نمودیم. هیچ اقدامی تاکنون دیده نشده
feedback
Iran, Islamic Republic of
ماده ۱۰ که اصلا در کارتهای حقوقی تا الان و این تاریخ رویت و ثبت نگردیده است
feedback
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری نکرده.
دوباره ماده ۱۰ رو به بعضی دادن به امثال من با ۲۵ سال سابقه هیچی ندادن. این چه سیستم کثیفیه توی نفت آخه!
feedback
Iran, Islamic Republic of
اقدامات رو لطفا در نفت انلاین تشریح فرمائید. کارهای صورت گرفته رو تشریح کنید لطفا در نفت انلاین در اینا لطفا
feedback
Iran, Islamic Republic of
همش وعده های الکی هر روز میگذره پول بی ارزش میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
سلام وقت بخیر
چه اقداماتی صورت گرفته امروز که چک کردم تو پرتال نفت ۴میلیون از بیس که ۸میلیون بوده کم شد و گفتن که فقط از بنددال کم شده من تو شرکت گاز خوزستان کارمیکنم بعداز ۲۰سال از شاهکارای این صنعت نفت هست تعجب نکردم چون هر روز شاهد خالی شدن سفره های بچه هامون هستیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه گلی به پرسنل و خانواده معزز جانباز و ایثارگر وزارت نفت زدی نه ماده ده رو دادی به بچهای تبدیل وضعیت سابقهاشون رو نابود کردی تامین اجتماعی کف حقوق براشون تایین کردید و .....
feedback
Romania
محمد رضا رضاعت
متاسفانه وزیر فقط پرسنل رسمی را پرسنل باسابقه نفت میداند نه همه کارکنان را
feedback
Iran, Islamic Republic of
عباس
دوست عزیز
بنده با ۳۰ سال سابقه،،بجز ۵۰۰ هزارتومان سال ۹۹ بابت ماده۱۰ هیچ چیزی و یک ریال دیگر بهم ندادن
نه الان و نه سال ۱۴۰۲
بنابراین همه با سابقه ها را با یک چشم نبین.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
با سلام آیا به بازنشستگان هم تعلق میگیرد . بازنشسته 1403 که کلا فراموش شده .
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
دیپلم با 41 سابقه چی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اقدام مثبتش اینه جوانی ما هدر رفت با این تبیعض ها که برده داری نوین را راه انداختن
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالرضا شمس
با عرض سلام و خدا قوت لطفا در مورد ودیعه مسکن کارکنان قراردادی مدت موقت شرکت ملی حفاری هم پیگیری کنید که آیا وزارت بخش نامه ایی صادر کرده و یا در اختیار شرکت قرارداده یا خیر چون ظاهرا به شرکت گاز و فلات قاره ارسال شده و شرکت ملی حفاری اعلام کردن که ما فعلا بخش نامه ایی دریافت نکردیم و خبر نداریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
عباس
من در سال ۱۴۰۲ و هم اینبار با ۳۰ سال سابقه حتی یک ریال هم نگرفتم
حاضرم با فرستادن کارت حقوق اثبات کنم.
تازه ترين نظرات