اگر هدف کاهش مصرف بنزین و مدیریت یارانه است، تمرکز صرف بر قیمت کافی نیست. باید پرسید بنزین چگونه و در چه فرآیندهایی مصرف میشود. لجستیک سنتی، یکی از پرهزینهترین این فرآیندهاست؛ هم از نظر اقتصادی و هم انرژی.حرکت بهسمت لجستیک دادهمحور و شفاف، میتواند بدون شوک قیمتی، مصرف سوخت را کاهش دهد. پلتفرمهای حمل بار، اگر درست طراحی و استفاده شوند، نهتنها ابزار کسبوکار، بلکه ابزار سیاست انرژی غیرمستقیم هستند.






![[1,0]](/images/advertise/b00000038.gif)
![[3,0]](/images/advertise/b00000061.jpg)

![[1,0]](/images/advertise/b00000173.jpg)
![[1,0]](/images/advertise/b00000146.gif)

![[1,0]](/images/advertise/b00000058.jpg)












![[3,0]](/images/advertise/b00000037.gif)

