تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۴۰۴ - ۱۸:۱۰
انتشار با توجه به سخنان رفیع زاده خطاب به کارکنان دولت؛

انتخاب مدیر خوب و شایسته، تضمین‌کننده رضایت مردم

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفته که طبق ماده ۹۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، تمامی کارمندان موظف‌اند وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت و امانت انجام دهند و بی‌توجهی به مراجعان پذیرفتنی نیست.
رفیع زاده
رفیع زاده
 در نقدی به سخنان آقای رفیع زاده باید گفت که واقعیت این است که مشکل اصلی اغلب از کارمندان آغاز نمی‌شود، بلکه از مدیران بالادستی سرچشمه می‌گیرد. به‌نظر نفت‌آنلاین، اولویت باید تذکر و آموزش مدیران باشد، نه صرفاً کارکنان، زیرا مدیر کاردان با ایجاد انگیزه و هدایت صحیح، عملکرد مجموعه خود را ارتقا می‌دهد و کارکنان را به ارائه خدمات بهتر ترغیب می‌کند.

مدیر توانمند مانند موتور یک سازمان است؛ در صورتی که عملکرد او ضعیف باشد، کل مجموعه کند و بی‌روح خواهد بود و کیفیت خدمات به مراجعان کاهش می‌یابد.

بنابراین، اگر هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مردم است، نخست باید مدیران شایسته، کاردان و دلسوز منصوب شوند. زمانی که مدیریت درست برقرار باشد، کارکنان نیز با انگیزه و مسئولیت‌پذیری بیشتری در خدمت مردم خواهند بود.
رفیع زاده
بقول معروف: ماهی از سر گنده می‌شود، نی ز دُم.
https://naftonline.ir/news/32905/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0