مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با هدف بررسی اجرای برنامه هفتم توسعه در حوزه انرژی، وضعیت تولید، پروژههای جمعآوری گازهای مشعل و توسعه سامانه هوشمند اندازهگیری و سایر موضوعات مرتبط با تولید نفت و گاز، از تأسیسات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بازدید کرد.





![[1,0]](/images/advertise/b00000038.gif)
![[3,0]](/images/advertise/b00000061.jpg)

![[1,0]](/images/advertise/b00000173.jpg)
![[1,0]](/images/advertise/b00000146.gif)

![[1,0]](/images/advertise/b00000058.jpg)












![[3,0]](/images/advertise/b00000037.gif)

