در حالی که کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ در اعتراض به محدودیتها و ناعدالتیهای حقوقی گردهم آمدند، غیبت مسئولان منابع انسانی در میان معترضان، به یکی از جدیترین گلایههای کارکنان این مجموعه بزرگ نفتی تبدیل شد.
اعتراض کارکنان نفت
به گزارش نفت آنلاین یکی از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ارسال تصویر پیوستی به نفت آنلاین نوشت:
امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ یک گردهمایی صنفی در اعتراض به محدودیتها و ناعدالتیهای حقوقی در مقابل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
ارسال کننده این تصویر در ادامه به نیابت از سایر کارکنان نوشت:
«در چند ماه گذشته ما بارها گردهمایی صنفی انجام دادیم و صدای خود را رساندهایم، اما هنوز پاسخی درخور نگرفتهایم. پیشتر وقتی چنین تجمعاتی شکل میگرفت، مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در میان ما حاضر میشدند، دستکم گوش شنوا بودند و تلاش میکردند مشکلات را توضیح دهند. اما این روزها هیچکس از مدیریت منابع انسانی نفتخیز جنوب پیدایش نیست. چرا؟ مگر نه اینکه وظیفهی اصلی آنها حمایت و پیگیری مطالبات کارکنان است؟ پس چرا در حساسترین لحظهها، غایباند؟»
کارکنان بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران انتظار دارند مدیریت منابع انسانی این شرکت بهجای بیتوجهی، با حضور میدانی در بین پرسنل پاسخگوی آنها باشد.