در حالی که دهها تن از کارکنان و کارگران فداکار صنعت نفت در پی حوادثی تلخ چند ماه گذشته جان باختهاند، سکوت نهادهای ناظر، بهویژه کمیسیون انرژی مجلس، بیش از خودِ فجایع، پرسشبرانگیز شده است. افکار عمومی بهدرستی میپرسد: در برابر این حادثه ها، چه کسی پاسخگوست و تا کی باید شاهد این بیتفاوتی بود!




![[1,0]](/images/advertise/b00000038.gif)
![[3,0]](/images/advertise/b00000061.jpg)

![[1,0]](/images/advertise/b00000173.jpg)
![[1,0]](/images/advertise/b00000146.gif)

![[1,0]](/images/advertise/b00000058.jpg)












![[3,0]](/images/advertise/b00000037.gif)

