کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بصورت سرزده انجام شد:

بازدید شبانه ابوالقاسم حبیبی پور از واحد بهره‌برداری شماره ۵ اهواز

23 شهريور 1402 ساعت 23:28

سرپرست مدیریت منابع انسانی NISOC
با کارکنان جهادگر عملیاتی واحد بهره برداری شماره ۵ اهواز دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش نفت آنلاین ، ابوالقاسم حبیبی پور در این ملاقات چهره به چهره و بدون واسطه با کارکنان واحد‌ بهره برداری مذکور مشکلات و خواسته های آنها در یک فضای صمیمی شنید و به پرسش های آنها پاسخ داد.

 
در این دیدار سرپرست مدیریت منابع انسانی Nisoc ضمن تسلیت بمناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت دومین و هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت ابراز نمود حضور در میان کارکنان صف روحیه ی مضاعفی به آنها میدهد و نشست های صمیمی و گفتگو بااین عزیزان نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارد و هرچقدر فاصله مدیران و کارکنان کمتر باشد نتایج بهتری حاصل خواهد شد.
ابوالقاسم حبیبی پور نفت آنلاین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
حبیبی پور همچنین اضافه کرد حفظ آرامش و سعه صدر در کارکنان میتواند نقش مهمی در پیگیری مشکلات و مطالبات آنها توسط مدیریت عالی سازمان داشته باشد و کارکنان فهیم نفت اطمینان داشته باشند که موضوعات اصلی و دغدغه های آنها بدون وقفه ، روزانه و بصورت جدی در حال پیگیری می‌باشد و مهندس دانشی و سایر مدیران با تمام توان در کنار کارکنان جهاد گر نظام مقدس اسلامی ایران در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خواهند بود.
 
لازم به ذکر است کارکنان مجموعه ۵ اهواز از این ملاقات غیر منتظره ابراز خوشحالی کردند و ابراز نمودند حضور آقای حبیبی پور بعنوان بالاترین مقام مدیریت منابع انسانی NISOC در میان آنها باعث دلگرمی و امیدواری هست و از ایشان به خوبی و صمیمانه استقبال نمودند .
 
در ادامه این دیدار سرزده حبیبی پور نقش کارکنان مناطق نفت خیز جنوب را در کل کشور بسیار حیاتی دانست و وجود کارکنان متخصص فعلی را یک ثروت و فرصت دانست و اضافه نمود برای تربیت ، آموزش این نیروهاهزینه های زیادی صرف شده است لیکن حفظ و نگهداشت نیروی انسانی ارزشمند فعلی و توسعه آن از اولویتهای اصلی سازمان بوده و حفظ نیروهای انسانی دارای تخصص های منحصر بفرد و حساس به مثابه حفظ ثروت در سازمان و کشور است و این مهم تمامی کارکنان صنعت حیاتی نفت را شامل میشود و لازم است نگاه ویژه ای به این مجموعه گرانبها وجود داشته باشد و در ارزش گذاری مشاغل تخصصی نفت و مقایسه تطبیقی آن با سایر مشاغل در کشور تناسب و تعادل لازم برقرار شود لذا بررسی های کارشناسی می‌تواند در این خصوص نقش مهمی داشته باشد.
 
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه ابن دیدار گفت: به خودم و همه ی مدیران عزیز توصیه میکنم در میان برنامه های خود حتما وقتی برای دیدن و شنیدن کارکنان داشته باشند زیرا کارکنان منشأ تمام موفقیت‌های سازمان هستند و بدون توجه به آنها توفیقی حاصل نخواهد شد. 
 
وی در پایان گفت: تاکید مقام معظم رهبری حضور در میدان است و این توصیه ارزشمند جزو لاینفک برنامه کاری اینجانب و مدیر عامل محترم شرکت بوده و خواهد بود. ان شاء الله


کد مطلب: 28993

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28993/بازدید-شبانه-ابوالقاسم-حبیبی-پور-واحد-بهره-برداری-شماره-۵-اهواز

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir