کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین 

ملی حفاری را خصوصی نکنید

20 شهريور 1402 ساعت 8:52

این یادداشت توسط یکی از مخاطبین در واکنش به خبر قرار گرفتن شرکت ملی حفاری ایران در گروه دو شرکت های در حال واگذاری منتشر شده است.


به گزارش نفت آنلاین ، پس از انتشار خبری در خصوص قرار گرفتن شرکت ملی حفاری ایران در گروه شماره دو شرکت های در حال واگذاری ، یکی از مخاطبین با ارسال یادداشت زیر نوشت : 

با سلام خدمت دست اندرکاران رسانه خبری نفت آنلاین

بنده حقیر بعنوان یه کارمند در بخش تخصصی صنعت نفت و حفاری با علم کامل به صنعت حفاری اعلام میکنم بزرگترین اشتباه قرن در ایران واگذاری ملی حفاری به بخش خصوصی است اینکار یعنی خودکشی وزارت نفت یعنی زورشو به التماس بده قطعا افراد مسولی که موافق خصوصی سازی ملی حفاری هستند یا این شرکت رو به خوبی نمیشناسند یا اینکه براشون اینده کشور مهم نیست.

شرکت حفاری با داشتن حدود( بیست هزار نفر پرسنل مستقیم) و داشتن ۷۳ دکل فعال حفاری سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی تقریبا  بزرگترین شرکت حفاری خاورمیانه است که خدمات بسیار خاصی مانند حفاری کج و سیمان کاری و خدمات درون چاهی را ارائه میدهد.

خصوصی سازی ملی حفاری یعنی انحلال و فرو پاشی و ورشکستگی شرکت و داستانهایی ادامه دار مانند نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد اهواز بلکه به مراتب بدتر ، همراه با مکافات زیاد هم برای پرسنل و هم برای دولت و نظام عزیز

شرکت ملی حفاری مادر صنعت نفت ایران است و کوچکترین خلل در این صنعت عظیم و پر خطر یعنی مشکلات عدیده ایی در تولید نفت که نه الان بلکه در اینده به شدت یقه صنعت نفت کشور را خواهد گرفت .

لذا بنده بعنوان یک هم وطن ولایی و دلسوز  از تمام مسولین فهیم کشورم میخواهم با قاطعیت جلوی این کار صد در صد اشتباه را بگیرند و برای همیشه از لیست خصوصی سازی خارج شود.
 
در نهایت هم از انجایی که این مسئله رو بنده بسیار مهم میدونم از( شواری عالی امنیت ملی) و (تشخیص مصلحت نظام) هم تقاضای ورود به این مهم را دارم چون مسئله واگذاری شرکت مهمی مثل ملی حفاری ایران که مادر صنعت نفت است  به نظر بنده مستقیما در تامین به موقع نفت خام و فروش نفت و غیره تاثیر بسیار بسیار ویژه ایی دارد .

به سه چیز امیدوارم 
۱_ متنی رو که نوشتم منتشر شود 
۲_ متنی روکه نوشتم همه بخوانند الخصوص مسولین ذی ربط
۳_ این پیام من بماند به یادگار برای روزی که اگر خدای نکرده این شرکت رو دادند به بخش خصوصی


کد مطلب: 28969

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28969/ملی-حفاری-خصوصی-نکنید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir