کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حبیبی پور جانشین منوچهر بارانی در مدیریت منابع انسانی Nisoc شد

متخصص ترین و کاردان ترین مدیر منابع انسانی سال‌های اخیر صنعت نفت به کار خود در بزرگترین شرکت‌ تولید کننده نفت ایران پایان داد

15 تير 1402 ساعت 16:55

با صدور حکمی توسط علیرضا دانشی سرپرست جدید منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شد‌.


به گزارش نفت آنلاین، ابوالقاسم حبیبی پور در حالی به سمت سرپرست مدیریت منابع انسانی بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران منصوب شد که با توجه به حضور چند ساله دکتر منوچهر بارانی در این سمت کار انجام نشده ای در این مدیریت باقی نمانده است و خوشبختانه چالشی ترین مسائل موجود کارکنان در چند سال گذشته با درایت ایشان حل شده است .

 
از جمله اقدامات انجام شده بارانی در مدیریت منابع انسانی Nisoc می توان به : اجرای کامل و بی نقص طرح طبقه بندی مشاغل برای هزاران نفر از پرسنل پیمانکاری ، اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران (بند دال و واو) در نفتخیز جنوب با داشتن بیشترین مشمول در سطح کشور و صدور هزاران کد پرسنلی جدید ، اعمال سوابق هزاران نفر از مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، برنامه ریزی جهت تعدیل مدرک کارکنان پس از بخشنامه جدید وزارت نفت دولت سیزدهم، پیگیری ویژه جهت پرداخت همزمان حق الزحمه بهره وری کارکنان رسمی و غیررسمی نفت ، اجرای ماده ۱۰ و ده‌ها اقدام دیگر را نام برد.
 
نفت آنلاین از زحمات دکتر منوچهر بارانی در مدت تصدی این مسئولیت به نیابت از کارکنان تقدیر و تشکر می نماید و برای ایشان در آینده آرزوی موفقیت و سربلندی دارد و امیدواریم روزی ایشان را در سنگری دیگر جهت خدمت به صنعت نفت کشور ببینیم.
 
 از جمله سوابق سرپرست جدید منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز می توان به مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز کارون و انجام پروژه هایی مانند ایجاد کتابخانه دیواری برای کارکنان عملیاتی این شرکت نام برد.
ابوالقاسم حبیبی پور نفت آنلاین


کد مطلب: 28699

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28699/متخصص-ترین-کاردان-مدیر-منابع-انسانی-سال-های-اخیر-صنعت-نفت-کار-خود-بزرگترین-شرکت-تولید-کننده-ایران-پایان

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir