کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیگیری نفت آنلاین به درخواست پرسنل غیررسمی نفت

ماجرای نامه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ساماندهی نیروهای قرادادی مدت موقت و ارکان ثالث پیمان‌های مستمر چیست؟

7 خرداد 1402 ساعت 9:51

بر خلاف تفسیر اشتباه کانالها و رسانه های فضای مجازی، مکاتبه منتشر شده از سوی مدیرکل منابع انسانی ستاد وزارت نفت در خصوص موضوع حذف شرکتهای واسطه ای و پیمانکاران نیروی انسانی نمی باشد. 


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین از روز گذشته نامه ای در فضای مجازی در خصوص ساماندهی نیروهای قرادادی مدت موقت و ارکان ثالث پیمان‌های مستمر منتشر شده است.
 
بر خلاف تفسیر اشتباه کانالها و رسانه های فضای مجازی، مکاتبه منتشر شده از سوی مدیرکل منابع انسانی ستاد وزارت نفت در خصوص موضوع حذف شرکتهای واسطه ای و پیمانکاران نیروی انسانی نمی باشد. 
 
طبق پیگیری های نفت آنلاین نامه یزدیان به ادارات کل و مدیریتهای ستادی وزارت نفت در راستای اجرای دستور وزیر و سیاستهای معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این وزارتخانه مبنی بر ایجاد ساختار سایه برای نیروهای غیررسمی بوده است.
 
لازم به ذکر است طرح مجلس شورای اسلامی مبنی بر ساماندهی نیروهای شرکتی، به دلیل ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان از جمله ادعای بار مالی این طرح ، ادعای مغایرت با اصل ٧۵ قانون اساسی و ابهاماتی دیگر همچون عدم تشریح و تعریف درست از عبارت نیروهای شرکتی، به مجلس عودت داده شده بود. 
 
 بر اساس شنیده ها با اصرار نمایندگان بر مصوبه خود، این موضوع در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت که اعضای این مجمع نیز پس از بحث و بررسی مجدد، ٢ مورد مغایرت این طرح با سیاست‌های کلی نظام را به مجلس شورای اسلامی اعلام نمودند.
 
⬅️ پی نوشت: نفت آنلاین حامی طرح ساماندهی کارکنان دولت ، حذف پیمانکار نیروی انسانی و ساماندهی کارکنان غیررسمی نفت است ، و دلیل پیگیری و اطلاع رسانی دقیق سوالات بی شمار پرسنل غیررسمی نفت در خصوص این نامه منتشر شده در فضای مجازی بود. 
 
در خصوص ادعای بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز اینطور که عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته ، دولت بار مالی طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی را پذیرفته است اما همچنان از سرنوشت نهایی آن خبری نیست و باید دید دولت و مجلس به وعده های داده شده در خصوص به سرانجام رسیدن طرح ساماندهی کارکنان دولت عمل خواهند کرد یا خیر!
 
ساماندهی پرسنل نفت


کد مطلب: 28549

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28549/ماجرای-نامه-منتشر-شده-فضای-مجازی-خصوص-ساماندهی-نیروهای-قرادادی-مدت-موقت-ارکان-ثالث-پیمان-های-مستمر-چیست

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir