تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در غرفه این شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور پیدا کرد.
علیرضا دانشی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
علیرضا دانشی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب،علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در غرفه این شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور پیدا کرد.

  انعقاد چندین قرارداد از جمله انعقاد سه قرارداد تولید بار اول، پنج قرارداد خرید مدیریت تدارکات و امور کالا، هفت قرارداد با وزارت دفاع، قرارداد همکاری با جهاد دانشگاهی، رونمایی از نرم افزار یکپارچه مهندسی بهره برداری (مدیریت امور فنی) و همچنین برگزاری نشست خبری از جمله برنامه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.
 
بنا به این گزارش، در این نمایشگاه یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل، روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند امارات، عمان و ترکیه حضور دارند؛ حضور شرکت های خارجی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد و شرکت های داخلی نیز ۳۵ درصد افزایش داشته است.
 
در این نمایشگاه شرکت های مختلف از جمله شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی، معاونت های وزارت نفت، شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها، پراکت های علم و فناوری، استارتاپ ها، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و صنایع مرتبط، شرکت ملی گاز و صنایع مرتبط، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و صنایع مرتبط، اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی (OPEX)، اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران و همچنین انجمن های تخصصی نفت حضور دارند.
 
بنا به اعلام وزیر نفت شعار نمایشگاه امسال «صنعت نفت؛ تولید فناورانه و مصرف بهینه» با الهام از سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهوری و همسو با مهم‌ترین مسائل و اولویت‌های صنعت نفت انتخاب شده است.
 
شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بیش از ۷۵ درصد تولید نفت کشور و ۱۵ درصد از تولید گاز را بر عهده دارد؛ بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد.
https://naftonline.ir/news/28490/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0