کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای اولین بار در تاریخ وزارت نفت انجام شد

کار خوب مهدی علی مددی برای پرسنل صنعت نفت در جنوب

19 ارديبهشت 1402 ساعت 23:44

برای اولین بار در تاریخ وزارت نفت و با دستور مهدی علی مددی معاون وزیر نفت بررسی پرونده‌های تعدیل مدرک و سوابق پرسنل در شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب،شرکت ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان با حضور هیئتی از ملی نفت در اهواز انجام شد.


بر اساس اطلاعات دریافتی نفت آنلاین کلیه پرونده های تعدیل مدرک و تعدیل سوابق شرکت های مناطق نفتخیز جنوب ، ملی حفاری و اروندان (بیش از ۱۴۰۰ پرونده ) به حول و قوه الهی انجام و تعداد پرونده های موجود در خصوص موضوع پیش گفته شده در شرکت های نفتی جنوب صفر شد .

 
 لازم به ذکر است نفت آنلاین اوایل اردیبهشت ماه از منابع انسانی NIOC بعلت روند کند تعدیل مدرک و تعدیل سوابق در جنوب انتقاد کرده بود و از معاون منابع انسانی نفت خواستیم به موضوع ورود کنند و خوشبختانه در کمتر از چند هفته با دستور آقای علی مددی این هیئت به جنوب اعزام و بیش از ۱۴۰۰ پرونده تعدیل مدرک و سوابق برجای مانده پرسنل در شرکت های نفتی جنوب بررسی و اعمال شد.
 
مهدی علی مددی معاون وزیر نفت

تصویر خبر قبلی نفت آنلاین در خصوص انتقاد پرسنل صنعت نفت جنوب از روند تعدیل مدارک تحصیلی  | در این گزارش نوشتیم نفت در جنوب تولید می شود اما تصمیم گیری در خصوص تعدیل مدرک پرسنل در پایتخت انجام می شود. اما خوشبختانه برای اولین بار در تاریخ وزارت نفت تعدیل مدرک پرسنل با حضور هیئتی در جنوب انجام شد.

تعدیل مدرک کارکنان نفت


کد مطلب: 28450

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28450/کار-خوب-مهدی-علی-مددی-پرسنل-صنعت-نفت-جنوب

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir