کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیحات نماینده اهواز در مجلس

آخرین خبر از پرداخت حق مناطق جنگی به بازنشستگان و طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی

15 ارديبهشت 1402 ساعت 15:59

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای تصویب طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی و طرح مشمول بودن حق مناطق جنگی برای بازنشستگان خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین،  نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: درحال حاضر طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و حذف شرکت‌های پیمانکار نیروی انسانی که واسطه هستند، به شورای نگهبان ارجاع و به کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور تصویب مجدد برگشت داده شد.

 
سید کریم حسینی در ادامه اذعان کرد : درصورتیکه این طرح اجرا شود، بهترین و بزرگترین حمایت از کارگرانی که در دستگاه‌های اجرایی در مشغول به کار هستند و از نظر پرداخت ها، انعقاد قرارداد‌ها و امنیت شغلی، عدالت رعایت نمی‌شود و شرایط آنها متزلزل است، را شاهد خواهیم بود.
 
ایشان در پایان به پیگیری طرح مشمول بودن حق مناطق جنگی برای بازنشستگان و افزایش ۲۵ درصدی حقوق اشاره کرد و ادامه داد: دولت قول داده این طرح را به سرانجام برساند و اجرایی کند و نمایندگان مردم خوزستان همه تلاش خود را برای حمایت از کارگران و بازنشستگان در حوزه‌های مختلف به کار گرفته ایم و امیدواریم با تصویب و اجرای آن‌ها رضایت جامعه کارگری و بازنشستگان را جلب کنیم.
 
⬅️ نفت‌آنلاین : لازم به ذکر است هفته گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران بر امنیت شغلی آنها تاکید کردند و پس از این سخنان رئیس جمهور دستور پیگیری و حذف شرکت های پیمانکاری واسطه را صادر کردند و به وزیر کار ماموریت دادند این موضوع بصورت جدی از مجلس پیگیری شود.
 
پیش بینی می شود با تصویب نهایی طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف پیمانکار نیروی انسانی ، به کار و فعالیت هزاران شرکت واسطه پایان داده شود و ده ها هزار نفر از پرسنل تحت پوشش پیمانکار بصورت مستقیم با شرکت ها قرارداد ببندند.


کد مطلب: 28431

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28431/آخرین-خبر-پرداخت-حق-مناطق-جنگی-بازنشستگان-طرح-حذف-پیمانکار-نیروی-انسانی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir