تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
در این بخش توضیحاتی در خصوص آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۲ داده شده است.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | استخدام دستگاه های دولتی در سال ۱۴۰۲
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | استخدام دستگاه های دولتی در سال ۱۴۰۲
1️⃣آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی؛ دفترچه راهنمای دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی 15 فروردین‌ماه منتشر و فرآیند ثبت نام تا 27 فروردین ادامه خواهد داشت. 
 
2️⃣آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش؛ آزمون دبیری آموزش و پرورش بعد از برگزاری آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی برگزار خواهد شد و فراخوان ثبت نام بعد از تعطیلات عید نوروز منتشر می‌شود.
 
3️⃣آزمون استخدام وزارت بهداشت؛ مجوز جذب 25 هزار نیرو در وزارت بهداشت صادر شده است و به زودی آزمونی برای جذب نیرو برگزار خواهد شد که در آن امتیاز ویژه برای پرستاران شاغل دوران کرونا در نظر گرفته شده است.
 
4️⃣آزمون وکالت؛ به گفته رییس مرکز وکلای قوه قضاییه، آزمون سال 1402 این مرکز در شهریورماه برگزار می‌شود و آزمون جذب کارآموز وکالت این مرکز به احتمال زیاد در سوم شهریور برگزار می‌شود.
 
5️⃣آزمون استخدام سازمان بنادر و دریانوردی؛ مجوز استخدام 409 نفر در سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است و به زودی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.
 
6️⃣آزمون استخدام مجتمع گاز پارس جنوبی؛ شرکت نفت و گاز شرق .طبق اطلاعات دریافتی مجوز استخدام 858 نفر برای مجتمع گاز پارس جنوبی و 176 نفر برای نفت و گاز شرق گرفته شده است.
 
7️⃣آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی؛ بنا بر گفته رییس این سازمان، احتمال صدور مجوز استخدام سه هزار نفر وجود دارد.
 
8️⃣آزمون استخدام سازمان بهزیستی؛ مجوز 1965 سهمیه استخدامی برای سازمان بهزیستی در سراسر کشور صادر شده است.
 

⬅️دفترچه آزمون استخدامی همه موارد بالا به محض انتشار اطلاعیه استخدامی در کانال ایتا نفت‌آنلاین منتشر خواهد شد/ جهت عضویت در کانال ایتا نفت‌آنلاین بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://naftonline.ir/news/28288/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0