کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت آنلاین؛

از تهدید پالایشگاه های ایرانی توسط سناتور آمریکایی تا عدم توجه شرکت‌های نفتی به بخشنامه کاهش ساعات کاری ماه رمضان!

6 فروردين 1402 ساعت 13:49

در این بخش مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت نمایش داده شده است.


⬅️تهدید سناتور آمریکایی: ایران بیش از هر چیزی به پالایشگاه هایش اهمیت می دهد. امریکا باید در برابر هر حمله به امریکایی ها،‌ به پالایشگاه های نفت ایران و زیرساخت های نفت و گاز این کشور حمله کند!

 
⬅️ سنگ تمام حفارمردان در تعطیلات نوروز: شرکت ملی حفاری ایران از ثبت یک هزار و ۶۸ متر حفاری نفتی در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: برای رسیدن به هدف افزایش ۵۰ درصدی تولید نفت و گاز در کشور نیازمند سرمایه‌گذاری ۸۹ میلیارد دلاری در صنعت نفت و ۷۱ میلیارد دلاری در صنعت گاز هستیم.
 
⬅️در حالی که با اطلاعیه استانداری خوزستان کاهش ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد ، هیچکدام از شرکت‌های نفت ، گاز و پتروشیمی در این استان از بخشنامه استانداری خوزستان تمکین نکردند!!!!
 
⬅️معاون وزیر نفت: مصرف بنزین در کشور به ۱۴۴میلیون لیتر در روز رسید.
 
⬅️آیین دیدار نوروزی وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه، هشتم فروردین ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار می‌شود.
 
⬅️شرکت ملی حفاری ایران از ثبت یک هزار و ۶۸ متر حفاری نفتی در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
 
⬅️مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام : در دولت رئیسی روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت می‌فروشیم، در حالی که در دولت روحانی روزانه با نظارت آمریکایی‌ها ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم.
 
⬅️با رای یک دادگاه بین‌المللی، ترکیه از دریافت نفت اقلیم کردستان خودداری کرد. در نتیجه صادرات نفت اقلیم به اسراییل متوقف گردید.
 
⬅️سازمان ملل متحد هشدار داد ابرنفتکش صافر که با بیش‌ از یک‌میلیون بشکه نفت در سواحل یمن پهلو گرفته، «هر لحظه ممکن است غرق یا منفجر شود».


کد مطلب: 28265

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28265/تهدید-پالایشگاه-های-ایرانی-توسط-سناتور-آمریکایی-عدم-توجه-شرکت-های-نفتی-بخشنامه-کاهش-ساعات-کاری-ماه-رمضان

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir