تاریخ انتشارسه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
با مصوبه شواری عالی کار در خصوص دستمزد کارگران ، میزان حداقل و حداکثر عیدی پایان سال پرسنل تابع قانون کار نیز مشخص شد.
عیدی پرسنل نفت | نفت آنلاین
عیدی پرسنل نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  با مصوبه جدید شورای عالی کار، حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲ به ترتیب ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۶۸ تومان و ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۸۵۲ هزار تومان تعیین شد.

نفت آنلاین: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری نیز عیدی پرسنل قراردادی باید کارگری پرداخت شود اما این رای در سال ۱۴۰۱ اجرایی نشد! حال باید دید در پایان سال ۱۴۰۲ وزارت نفت چه تصمیمی برای پرداخت عیدی این دسته از کارکنان خواهد گرفت. در صورت اجرایی شدن رای دیوان عدالت اداری در وزارت نفت عیدی پرسنل قراردادی نیز بصورت کارگری پرداخت خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/28241/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جمال
بماند یادگاری تا زمان بازنشستگی.به روز همه را از حلقوم شرکت می کشم بیرون البته اگر عمر ی باشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
عادل صابری گارگرمند وزارت نفت
ما کارمند وزارت نفت هستیم ما قرارداد مستقیم با وزارت نفت داریم دو عدد هندوانه تو خالی زیر بغل ما گذاشتند و سرمون شیره می مالند در حالی که از خدمات نفت کمترین سودی به ما می‌رسد آب باریکه چند آیتم کارگری دلخوش بودیم که آن را هم محدود کردن این نوع عملکرد برازنده وزارت خانه ای همچون نفت نیست...!؟
feedback
Japan
اول هر کار با نام خدا و بعد سال نو مبارک وسوم خدایی راست میگه کارگر و کارمندی ما هر موقع بر خلاف رای باشه ما کارگریم ولی موقع عیدی گرفتن ما کارمندی اگر به این مسئله پرداخته بشه ما هم می‌فهمیم کی کارگریم و کی کارمند بلاخره خدا کنه تصمیم مدیر عامل محترم خوب گرفته شود تا سفره ما هم پر و با صفا شود و این تصمیم آلات گرفته شود نه ماه ۱۲ یا اسفند که‌ عیدی کارمندی باشه ولی نتونیم از بیمارستان به اسم کارمند استفاده کنیم با امید به انروز
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی الداغی
با سلام واحترام ضمن تبریک سال جدید خدمت همه پرسنل شرکت نفت و تشکر از زحمات مسولین عزیز خداهشمندیم وضعیت نیروهای قراردادی را مشخص کنید کارمند یا کارگر و حق حقوق آنها درست و کامل پرداخت شود
ممنونت
0