کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به بهانه سفر آیت الله رئیسی به خوزستان؛

وقتی هلدینگ‌های پتروشیمی برای دستور رئیس جمهور تره هم خرد نمی کنند!

29 اسفند 1401 ساعت 14:35

رئیس جمهور در حالی امروز به استان خوزستان سفر کرد که دستور قبلی ایشان مبنی بر استقرار مدیران پروازی در این استان نفتخیز هنوز اجرایی نشده است!


در حالی که رئیس جمهور در اولین سفر استانی خود به استان خوزستان(شهریورماه ۱۴۰۰) دستور داده بود که مدیران  باید در این استان نفتخیز مستقر شوند (تصویر خبر بپیوست آمده است) ، با گذشت بیش از یکسال و نیم از این تاریخ هیچکدام از مدیران شرکت‌های پتروشیمی ، پالایشی و ... در ماهشهر ، آبادان، بهبهان ، مسجدسلیمان و ... مستقر نشدند !

 
 نکته عجیب‌تر آنکه بعضی از این مدیران که در دولت قبلی منصوب شدند و همچنان سمت خود را در این دولت در اختیار دارند ، سیاست‌های دولت سیزدهم را نیز قبول ندارند!
 
جا دارد هلدینگ‌های پتروشیمی مانند خلیج فارس ، شرکت‌های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت کار و ... هر چه سریعتر زمینه اجرای دستور رئیس جمهور را فراهم کرده و به مدیران دستور استقرار خود و خانواده شان را در این مناطق صادر کنند .
 
⬅️ نفت آنلاین: بر اساس پیام‌های ارسالی مخاطبین بعضی از این مدیران در بهترین و خوش آب و هواترین و گران‌ترین مناطق پایتخت ساکن هستند و شخص مدیر مربوطه بصورت پروازی ( روزانه و هفتگی ) در مسیر پایتخت به خوزستان و بالعکس در حال تردد است و به ریش مردم این استان مظلوم و محروم می خندند و با گذاشتن ریش و نقاب انقلابی طوری وانمود می کنند که از زمان انتصاب در دولت قبلی منتظر آمدن دولت جدید بودند!!!!
مدیران پروازی دولت سیزدهم


کد مطلب: 28239

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28239/وقتی-هلدینگ-های-پتروشیمی-دستور-رئیس-جمهور-تره-هم-خرد-نمی-کنند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir