تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
وزارت نفت زمان ثبت نام در آزمون استخدامی این وزارتخانه را مشخص کرد.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت
به گزارش نفت آنلاين ؛ بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، شرکت‌های تابع وزارت نفت به‌منظور تأمین نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشته‌های تحصیلی مختلف برای خدمت در بخش‌های زیرمجموعه، از محل مجوز استخدامی شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۱ سازمان اداری استخدامی کشور، با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی- تخصصی و روانشناختی و پس از طی تشریفات استخدامی (گزینش، طب صنعتی و ...) اقدام به استخدام می‌کنند.
 
بر این اساس از تمامی فارغ‌التحصیلان واجد شرایط دعوت می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، محل‌های خدمتی و دیگر جزئیات مربوطه از تاریخ ۱۴ اسفندماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام بارگزاری شده در سایت و مطالعه کامل و دقیق آن، درصورت تمایل و داشتن شرایط لازم از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

دفترچه آزمون استخدامی نفت ، منابع آزمون استخدامی،  رشته های مورد نیاز و ... به محض دریافت در کانال تلگرامی نفت آنلاین نیز مراجعه خواهد شد/ جهت عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین آی دی زیر را در بخش سرچ تلگرام وارد کنید و جوین شوید:

https://naftonline.ir/news/28155/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0