کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسینی‌پور: وزیر نفت را ملزم به پاسخگویی می‌کنم

در دولت رییسی نیروهای انقلابی و ولایی را به انزوا کشاندند

فارس نیوز , 29 بهمن 1401 ساعت 23:56

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: در ارتباط با این مقوله استفاده از بچه های ولایی و انقلابی و متعهد قطعاً وزیر نفت را به کمیسیون اصل ۹۰ کشانده و در باب طرز کار از او پاسخ می خواهم.


به گزارش نفت آنلاین،  سید ناصر حسینی پور اظهار کرد: مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حائز اهمیت است.

 
 وی بیان کرد:بحث به انزوا کشاندن نیروهای انقلابی و ولایی در دولت آقای رئیسی نباید باشد، ما انتظار داشتیم در این دولت به جای استفاده از کسانی که با او همسو نبوده در تفکر انقلابی و گفتمان انقلابی و شعارهای آقای رئیسی زحمت نکشیدند مورد استفاده قرار نگیرند و از افراد و نیروهای انقلابی و متعهد استفاده شود.
 
 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اتفاق نیز در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که نه در بدنه شرکت ملی نفت ایران آنطور که باید و شاید رخ نداده است.
 
 حسینی‌پور عنوان کرد: اگر این تغییرات یعنی استفاده از نیروهای نخبه، انقلابی، متعهد و ولایی در بدنه مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران رخ بدهد بسیار خوب است و آن چیزی می شود که مطلوب دولت و مجلس است.
 
 حسینی پور عنوان کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد بر اساس وظیفه نظارتی ورود می کنم.
 
 وی گفت: در ارتباط با این مقوله استفاده از بچه های ولایی و انقلابی و متعهد قطعاً وزیر نفت را به کمیسیون اصل ۹۰ کشانده و در باب طرز کار از او پاسخ می خواهم.
 
 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بعد از بهره برداری پتروشیمی باید اولویت و دستور کار اول نماینده، استاندار، مدیرکل و کارگروه امور زیربنایی اجرای مصوبه سفر اول رئیس جمهور به استان در خصوص فعال شدن و فعال کردن صنایع پایین دستی نفت و گاز پتروشیمی باشد.
 
حسینی پور بیان کرد: با اولویت قرار دادن این موضوع می توانیم مشکل اساسی این شهرستان در خصوص اشتغال را تا حدودی با فعال کردن صنایع پایین دستی برطرف کنیم.
 
 وی افزود: دولت و مجلس در کنار هم به عنوان یار و نه بار به مسیر خدمت به مردم ادامه می دهند تا بتوانیم مشکل اشتغال را با استفاده از ظرفیت های تبصره ۱۶ و ۱۸ تا حدود زیادی برطرف کنیم.


کد مطلب: 28099

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28099/دولت-رییسی-نیروهای-انقلابی-ولایی-انزوا-کشاندند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir