تاریخ انتشارشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
حسینی‌پور: وزیر نفت را ملزم به پاسخگویی می‌کنم

در دولت رییسی نیروهای انقلابی و ولایی را به انزوا کشاندند

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: در ارتباط با این مقوله استفاده از بچه های ولایی و انقلابی و متعهد قطعاً وزیر نفت را به کمیسیون اصل ۹۰ کشانده و در باب طرز کار از او پاسخ می خواهم.
نماینده گچساران | نفت آنلاین
نماینده گچساران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  سید ناصر حسینی پور اظهار کرد: مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حائز اهمیت است.
 
 وی بیان کرد:بحث به انزوا کشاندن نیروهای انقلابی و ولایی در دولت آقای رئیسی نباید باشد، ما انتظار داشتیم در این دولت به جای استفاده از کسانی که با او همسو نبوده در تفکر انقلابی و گفتمان انقلابی و شعارهای آقای رئیسی زحمت نکشیدند مورد استفاده قرار نگیرند و از افراد و نیروهای انقلابی و متعهد استفاده شود.
 
 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اتفاق نیز در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که نه در بدنه شرکت ملی نفت ایران آنطور که باید و شاید رخ نداده است.
 
 حسینی‌پور عنوان کرد: اگر این تغییرات یعنی استفاده از نیروهای نخبه، انقلابی، متعهد و ولایی در بدنه مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران رخ بدهد بسیار خوب است و آن چیزی می شود که مطلوب دولت و مجلس است.
 
 حسینی پور عنوان کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد بر اساس وظیفه نظارتی ورود می کنم.
 
 وی گفت: در ارتباط با این مقوله استفاده از بچه های ولایی و انقلابی و متعهد قطعاً وزیر نفت را به کمیسیون اصل ۹۰ کشانده و در باب طرز کار از او پاسخ می خواهم.
 
 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بعد از بهره برداری پتروشیمی باید اولویت و دستور کار اول نماینده، استاندار، مدیرکل و کارگروه امور زیربنایی اجرای مصوبه سفر اول رئیس جمهور به استان در خصوص فعال شدن و فعال کردن صنایع پایین دستی نفت و گاز پتروشیمی باشد.
 
حسینی پور بیان کرد: با اولویت قرار دادن این موضوع می توانیم مشکل اساسی این شهرستان در خصوص اشتغال را تا حدودی با فعال کردن صنایع پایین دستی برطرف کنیم.
 
 وی افزود: دولت و مجلس در کنار هم به عنوان یار و نه بار به مسیر خدمت به مردم ادامه می دهند تا بتوانیم مشکل اشتغال را با استفاده از ظرفیت های تبصره ۱۶ و ۱۸ تا حدود زیادی برطرف کنیم.
https://naftonline.ir/news/28099/
منبع : فارس نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Pakistan
درود بر سید حسینی
ایشان دست به هیچی نزده همه همان قبلی هستند در نفت مخصوصا بوشهر
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
حضرت آقا فرمودند نمایندگان مجلس در انتصابات قوه مجریه دخالت نکنند؟
0