تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: برای کل طرح‌های پتروشیمیایی، پتروپالایشی و مایع‌سازی گاز که هم‌اکنون در گروه اقتصادی صندوق‌ها در حال اجراست متعهد به جبران عقب‌ماندگی‌های دهه ۹۰ و برنامه‌های اعلامی برای بهره‌برداری هستیم.
عبدالحسین بیات | صندوق بازنشستگی نفت | نفت آنلاین
عبدالحسین بیات | صندوق بازنشستگی نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین بیات، دیروز (شنبه، ۲۲ بهمن‌ماه) در حاشیه مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلابی اسلامی با قدردانی از حضور کم‌نظیر و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور باشکوه و متفاوت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، در جای جای میهن عزیز اسلامی و ولایت‌مدار، ضمن خلق لحظه‌های جاودانه، با شکوه و ماندگار، برگ زرین و زیبنده دیگری را در کارنامه‌ سراسر پرافتخار و با صلابت مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ثبت رسانید.
 
وی اظهار کرد: مردم مانند همیشه در میدان پشتیبانی از انقلاب اسلامی و کشور حضور دارند نعمت حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی و کشور با تحقق رشد سریع و مستمر اقتصادی شایسته شکرگزاری است.
 
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت افزود: به‌عنوان یکی از گروه‌های اقتصادی کشور اعلام می‌کنیم در مدت سپری‌شده دولت سیزدهم، برای رویکردها و ارزش‌های اقتصادی مدنظر از جمله مقوله مولدسازی و افزایش بهره‌وری در گروه اقتصادی صندوق‌ها، گام‌های بسیار ارزشمندی برداشته شده است.
 
بیات گفت: فعالیت‌های سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با طرح‌ها و پروژه‌های ملی و استانی آمیخته شده است، بنابراین رشد و توسعه در این گروه اقتصادی برای شتاب‌بخشی به شاخص‌های رشد اقتصادی استانی و ملی مؤثر خواهد بود.
https://naftonline.ir/news/28064/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0