کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چند خبر کوتاه از آخرین روز برگزاری نمایشگاه نفت اهواز

21 بهمن 1401 ساعت 10:29

در بخش زیر آخرین اخبار روز پایانی سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان قابل مشاهده می باشد.


⬅️مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشست خبری نمایشگاه نفت اهواز: خوشبختانه پس از ۴۴ سال توانستیم مجوز صدور خدمات فنی و مهندسی را به خارج دریافت کنیم.

 
⬅️با همت پژوهش و فناوری نفتخیز جنوب پَنل های تخصصی با موضوعات "معرفی توربین های گازی و نیازهای فناورانه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این حوزه" و "مهندسی معکوس، چالش های پیش روی کارفرما" برگزار شد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه نمایشگاه نفت اهواز از افزایش استحصال ۱۸۰ هزار بشکه‌ای نفت با بهره‌‎مندی از دستگاه‌های سیار فرآورش نفت خام در این شرکت خبر داد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در نشست با اصحاب رسانه : برنامه ریزی و استفاده بهینه از دستگاه های فراورش سیار ( MOS و MOT) و جلوگیری از سوزانده شدن 160 هزار بشکه نفت یکی از اقدامات ارزنده این شرکت به شمار می آید .
 
⬅️نخستین تور رسانه ای بازدید از شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز با همکاری کُمیته رسانه روابط‌عمومی و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با بیان این که خوشبختانه در بحث تولید، پیشتاز هستیم، یادآور شد: تولید نفت مطابق برنامه پیش رفته و بیش از برنامه مصوب تولید کردیم.
 
⬅️شهرویی مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون در سومین روز از نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز در نشست با اصحاب رسانه، شرکت نفت و گاز کارون را بزرگترین شرکت بهره برداری تولیدی در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: در سه ماه اخیر تولید در شرکت نفت و گاز کارون ۴۰ درصد افزایش داشته است. 
 
⬅️گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه نفت اهواز با اشاره به کمیت و کیفیت اقلام و تجهیزات ارائه شده در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، گفت: این رویداد بزرگ اقتصادی / صنعتی در جای خود یک جشنواره واقعی است. 
 
⬅️معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران: در هم افزایی و همکاری با 400 سازنده داخلی تاکنون حدود 7 هزار و 200 قلم قطعه منحصر بفرد کاربردی در صنعت حفاری بومی سازی شده است
 
⬅️ابوذر شريفي مديرعامل متن در خلال بازديد از سيزدهمين نمايشگاه نفت اهواز اعلام نمود : با راه اندازی ٣٦ حلقه چاه در ميدان آزادگان جنوبي ، ظرفيت توليد روزانه از اين ميدان مشترک ٤٥ هزار بشكه افزايش يافت.


کد مطلب: 28047

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28047/چند-خبر-کوتاه-آخرین-روز-برگزاری-نمایشگاه-نفت-اهواز

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir