کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با این میزان عیدی کارکنان دولت شرمنده خانواده خود می شوند!

عیدی کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت مشخص شد+ سه نکته نفت آنلاین

16 بهمن 1401 ساعت 20:16

میزان عیدی کارکنان دولت مشخص شد و با حقوق بهمن ماه ۱۴۰۱ قابل پرداخت خواهد بود.


به گزارش نفت آنلاین ، به دستگاه‌های اجرایی اجازه داده شد به کارمندان خود مبلغ ثابت ۱۸ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۴۰۱ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت نمایند.

 
علاوه بر این، میزان پرداخت پاداش آخر سال بازنشستگان ومستمری بگیران مبلغ ثابت ۱۸ میلیون ریال حسب مورد از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی یا دستگاه اجرایی ذیربط قابل پرداخت است.
 
⬅️⬅️ سه نکته نفت آنلاین در خصوص میزان عیدی پایان سال کارکنان :
 
1️⃣با توجه به افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت (۱۴۰۱)  در سایه تورم بیش از ۴۰ درصدی انتظار می رفت حداقل برای عیدی امسال ، دولت رقم بسیار بیشتری را تایید می‌کرد. واقعا با تورم این روزهای کشور کارکنان و بازنشستگان دولت با عیدی ۱۸۰۰ی شرمنده خانواده می شوند.
 
2️⃣میزان عیدی کارکنان پیمانکاری بر اساس قوانین کار پرداخت خواهد شد. و بر اساس فرمولی که پیشتر نفت آنلاین منتشر کرده بود قابل محاسبه است.
 
3️⃣ در خصوص پرسنل قراردادی نیز هنوز مشخص نشده که وزارت نفت بر چه مبنایی عیدی آنها را پرداخت‌ خواهد کرد و باید دید این وزارتخانه از رای دیوان عدالت اداری در خصوص پرداخت عیدی کارکنان قراردادی بصورت کارگری تمکین خواهد کرد یا خیر!


کد مطلب: 28003

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28003/عیدی-کارکنان-بازنشستگان-صنعت-نفت-مشخص-سه-نکته-آنلاین

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir