کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصابی بجا در یکی از مهمترین مدیریت‌های nioc ؛

حسینیان سرپرست جدید مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران را بیشتر بشناسید

14 بهمن 1401 ساعت 20:36

هفته گذشته با صدور حکمی سرپرست جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.


به گزارش نفت آنلاین، هفته گذشته با صدور حکمی توسط محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آقای عبداله حسینیان بعنوان سرپرست جدید مدیریت فناوری و اطلاعات این شرکت منصوب شد.

 
حسینیان از افراد باسابقه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند که از سال ۱۳۷۷ سابقه فعالیت در این حوزه را دارند.
 
ایشان طی سال های ۹۷ الی ۹۹ مدیرکل فناوری اطلاعات کمیته امداد بودند و در طی این مدت خدمات ارزنده مانند راه اندازی سامانه اکرام ، مطالعه و تولید سند طراحی امداد الکترونیک و ... را در کارنامه خود دارند.
 
حسینیان پس از حضور در فناوری اطلاعات کمیته امداد با توجه به خدمات ارزنده ای که از خود برجای گذاشت مورد توجه مسئولین تامین اجتماعی قرار گرفتن و ایشان از آبان سال ۱۴۰۰ الی بهمن ۱۴۰۱ به عنوان رییس مرکز فناوری اطلاعات ، آمار و محاسبات تامین اجتماعی منصوب شدند و مشغول به خدمت شدند.
 
با توجه به مسئولیت های قبلی و رزومه موفق ایشان در حوزه فناوری اطلاعات و ضرورت شکوفایی این حوزه در سطح شرکت ملی نفت ایران ، حسینیان بهمن ماه سال جاری با حکم خجسته مهر بعنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات NIOC منصوب شد.
 
نفت آنلاین انتصاب ایشان را بعنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات تبریک عرض نموده و برای ایشان در این سمت آرزوی موفقیت و سربلندی دارد‌.


کد مطلب: 27992

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27992/حسینیان-سرپرست-جدید-مدیریت-فناوری-اطلاعات-ارتباطات-شرکت-ملی-نفت-ایران-بیشتر-بشناسید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir