تاریخ انتشارجمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
هفته گذشته با صدور حکمی سرپرست جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.
عبداله حسینیان | نفت آنلاین
عبداله حسینیان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، هفته گذشته با صدور حکمی توسط محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آقای عبداله حسینیان بعنوان سرپرست جدید مدیریت فناوری و اطلاعات این شرکت منصوب شد.
 
حسینیان از افراد باسابقه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند که از سال ۱۳۷۷ سابقه فعالیت در این حوزه را دارند.
 
ایشان طی سال های ۹۷ الی ۹۹ مدیرکل فناوری اطلاعات کمیته امداد بودند و در طی این مدت خدمات ارزنده مانند راه اندازی سامانه اکرام ، مطالعه و تولید سند طراحی امداد الکترونیک و ... را در کارنامه خود دارند.
 
حسینیان پس از حضور در فناوری اطلاعات کمیته امداد با توجه به خدمات ارزنده ای که از خود برجای گذاشت مورد توجه مسئولین تامین اجتماعی قرار گرفتن و ایشان از آبان سال ۱۴۰۰ الی بهمن ۱۴۰۱ به عنوان رییس مرکز فناوری اطلاعات ، آمار و محاسبات تامین اجتماعی منصوب شدند و مشغول به خدمت شدند.
 
با توجه به مسئولیت های قبلی و رزومه موفق ایشان در حوزه فناوری اطلاعات و ضرورت شکوفایی این حوزه در سطح شرکت ملی نفت ایران ، حسینیان بهمن ماه سال جاری با حکم خجسته مهر بعنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات NIOC منصوب شد.
 
نفت آنلاین انتصاب ایشان را بعنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات تبریک عرض نموده و برای ایشان در این سمت آرزوی موفقیت و سربلندی دارد‌.
https://naftonline.ir/news/27992/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0