تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مجموعه پارس پریزن در زمینه واردات و توزیع انواع ورق استیل ، آلومینیوم ، لوله های استیل و یراق آلات تزیینی و صنعتی نیز به صورت تخصصی و گسترده فعالیت داشته که شما میتوانید در سایت پارس پریزن انواع سفارشات خود را به صورت استعلام در کمترین زمان ممکن ثبت نموده و پیش فاکتور خود را به صورت آنلاین و به روز دریافت نمایید.
مجموعه پارس پریزن
مجموعه پارس پریزن

سفارش ورق استیل و آلومینیوم

مجموعه پارس پریزن دارای کارگاه خدماتی وتولیدی با جدیدترین دستگاههای روز دنیا جهت ساخت مصنوعات فلزی (جعبه برق،جعبه دستگاه جوش،صندلی،میز،رگال و....) بوده و شما میتوانید در سایت پارس پریزن انواع سفارشات خود را از قبیل خرید ورق استیل و آلومینیوم و لوله استیل و همچنین سفارش انواع سازه وجعبه فلزی را به راحتی ثبت نمایید.

امکان مشاهده جدیدترین قیمت ها

در وب سایت مجموعه پارس پریزن امکان مشاهده جدیدترین قیمت ها نیز فراهم می باشد.
 

چرا پارس پریزن را انتخاب کنیم؟

مجموعه پارس پریزن فعالیت خود در زمینه فلزات  از سال 1345 با تولید و آنادایز ورق آلومینیوم و درب و پنجره آلومینیوم تاسیس نموده است و سال 1370 با تغییر کاربری به واردات و توزیع انواع ورق استیل و آلومینیوم و لوله های استیل همچنین احداث کارگاه خدماتی وتولیدی با جدیدترین دستگاههای روز دنیا جهت ساخت جعبه وسازه های فلزی (جعبه برق-جعبه دستگاه جوش-صندلی –میزو....) تا به امروز به فعالیت خود ادامه می دهد.
 

خرید ورق استیل 

این مجموعه در زمینه فروش ورق استیل به صورت تخصصی فعالیت داشته و توانایی تامین و فروش در تناژ های بالا را نیز دارا می باشد ، ورق استیل به عنوان یکی از پر کاربرد ترین متریال مورد استفاده در زمینه دکوراسیون داخلی و حتی نما های خارجی به شمار می آید و انواع مختلف نیز جهت استفاده در صنعت را دارا می باشد ، این نوع از فلز دارای آلیاژ ها و ضخامت های مختلفی با شرایط متنوع بوده که نسبت به مورد استفاده انتخاب خواهد شد .

از انواع این آلیاژ ها می توان به ورق استیل 304 ، ورق استیل 309 ، ورق استیل 310 ، ورق استیل 316 ، ورق استیل 321 ، ورق استیل 420 ، ورق استیل 430 و... اشاره نمود ، ورق استیل به صورت رنگی هم در بازار موجود می باشد که آلیاژهای 304 و 430 را شامل می شود .

مجموعه فلزات پارس پریزن مفتخر است با داشتن مشاوران با تجربه و حرفه ای به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی  02133900870 - 02133944891 جهت خرید ورق استیل در خدمت شما عزیزان می باشد .
محصولات پارس پریزن

خرید ورق آلومینیوم 

ورق آلومینیوم، یکی از فلزات سبک به شمار می آید. امروزه انواع ورق آلومینیوم تولید و روانه بازار شده اند. هر یک از آن ها در انواع و اقسام مختلف، کاربردهای گوناگونی دارند.

دو ویژگی سبک وزن بودن و داشتن استحکام و مقاومت بالا در ورق های آلومینیوم، باعث شده است تا از این ورق های فلزی در صنایع مختلفی استفاده به عمل آورند.

صنایع خودرو و هواپیماسازی، لوازم خانگی، انواع ساخت و ساز، صنایع دسته بندی و... از جمله این صنایع به شمار می آیند که از انواع ورق آلومینیوم استفاده می کنند. همین عامل باعث شده تا استفاده از ورق آلومینیوم به یکی از پرکاربردترین فلزات در صنایع مختلف تبدیل شود. در هر صنعتی، گونه ای از انواع ورق های آلومینیوم، مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین پیش از خرید ورق های آلومینیوم، می بایست حتما شناخت کلی نسبت به آن ها داشت. ضمن اینکه قیمت ورق آلومینیوم در هر یک از انواع مختلف آن ها با همدیگر، برابر نیستند.
جهت خرید ورق آلومینیوم در آلیاژ ها و ابعاد مختلف می توانید با کارشناسان پارس پریزن تماس حاصل نمایید .
محصولات پارس پریزن


آدرس کارگاه و فروشگاه مجموعه پارس پریزن

 

آدرس کارگاه:
تهران-خیابان 15 خرداد-خیابان پامنار- کوچه الیاس پرتوی –پلاک 3
آدرس فروشگاه :

تهران-خیابان 15 خرداد –خیابان پامنار –پلاک 109
https://naftonline.ir/news/27986/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0