تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
با ابلاغ شيوه نامه اجرايي طرح پس اندازمسکن کارکنان از سوی وزیر نفت و امضای تفاهمنامه با وزارت راه و شهر سازي، در آینده ای نزدیک ساخت حداقل ٨٠ هزار واحد مسكوني وارد فاز عملياتي خواهد شد.
طرح پس انداز مسکن کارکنان صنعت نفت | نفت آنلاین
طرح پس انداز مسکن کارکنان صنعت نفت | نفت آنلاین

دانلود شیوه نامه اجرایی طرح پس‌انداز مسکن کارکنان نفت
 

وزارت نفت در راستای رفع دغدغه پرسنل قصد دارد تا با استفاده از اراضي مازاد شركت های تابعه،تامین منابع مالی و مشاركت كاركنان و كارفرمایان، این طرح بزرگ اقتصادی را هرچه سریعتر به سرانجام برساند.

وزارت نفت در راستای رفع دغدغه پرسنل قصد دارد تا با استفاده از اراضي مازاد شركت های تابعه،تامین منابع مالی و مشاركت كاركنان و كارفرمایان، این طرح بزرگ اقتصادی را هرچه سریعتر به سرانجام برساند./ توضیحات از کانال انعکاس منابع انسانی وزارت نفت
https://naftonline.ir/news/27928/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Bulgaria
محمدعلی ذره زهرایی
سلام،جناب مهندس خداقوت کدام اداره نفت یاچه شخصی جوابگوی کارکنانی است که درمسکن موردنظرشما عضویت پیداکنندقبلاهم گروهی برای همین کاردرنفت اقدام کردندزیرنظرمرحوم قاسمی آقای امیرخانی هیچ نتیجه مثبتی نداشت جزاینکه هزینه سنگینی به نفت تحمیل شداکنون که شمامیخواهیدبه سرانجام برسانید دوباره داستان گذشته تکرارنشود...والسلام
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند وزرات نفت
من حقوقم را دقیقآ نصف ش را به کرایه مسکن در ماهشهرمیدهم ولی مسکن شهرک بعث را به دیگران که اصلآ به وزرات نفت مربوط نیست دادن دیگ خودتان جواب را به چگونه می دهند خودتان بهتر از من می دانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین اهوازی
با سلام
این طرح شامل نیروهای شرکتی پیمانکاری که هرکدوم ۲۰سال سابقه کار دارن میشه؟
feedback
United States
عسکرپوراسکندری۶۵۸۴۷۵
باسلام بدون مقدمه بگویم لطفا کسانیکه بهآقای وزیردسترسی دارند به گوش ایشان برسانند که یکی از فرزندان جانبازان زیر۲۵را به صورت پیمانکاری یاقراردادی به کاربگیرند فرزندبنده۳۲سال دارد ومدرک کارسناسی حسابداری داشته ودارای همسرویک فرزنددختر۳ساله است دغدغه ما این است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سیدعباس
جناب. لطفاً اگر درخواستی دارید پای ارکان ثالث و قراردادی رو به میان نیاورید مگر این کار دست وزیر محترمه؟ این قانون و وزارت هم داره قانونه اجرامیکنه من هم 23 ساله که مشغولم واما ایثارگر نیستم تو رو خدا حسودی نکنید اینها همه فرزندان این آب و خاکند که برای کشورمان در شرایط سخت فداکاری کردن و این کمترین کاره .
feedback
Iran, Islamic Republic of
سیدعباس
دوستان رسمی با منفی هاشون جواب دادن نه . البته که اگرم شما صاحب خانه شوید جای خوشحالی داره اما کمی هم به فکر همنوع باشیم بد نیست . یا به قول شاعر تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بی نام
شیوه نامه طرح مسکن فعلی ناقص و کلی گویی است و صراحت و شفافیت لازم رو در خصوص وضعیت تامین منابع مالی ، نحوه انجام کار، شکل ، مدت زمان ، برنامه کاری و محل انجام عملیات و... را ندارد وظاهرا از روی استیصال چند سطری تهیه شده است تا نشان دهد می خواهند کاری و یا نمایشی اجرا شود.متاسفانه تمامی کارها و برنامه های فعلی دچار یک نوع شتابزدگی و ناپختگی است که در درازمدت اسیبش بیشتر از منافعش است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
Yousef
باسلام
امیدوارم همانند تبدیل وضعیت کارکنان باعث بدهکاری وتحریم وضعیت (حقوق زیر خط فقر و بدهکار نشویم) و شرایط و لایحه های انچنانی و نامعلوم بودن شرایط را نداشته باشیم و به کارکنانی که سطح حقوق پایین دارند مسکن تعلق بگیرد نه شاغلین داری مسکن شرکتی و حقوق نجومی وهمچنین نیازی به ۲۷ویا بیشتر سابقه کار نباشه.
اگر از منابع مازاد زمین و املاک شرکت زمین واگذار کنند بهتر هست
feedback
Iran, Islamic Republic of
بخدا همش دروع و چرند است چرا باور میکنید حتی یک منزل هم ساخته نخواهد شد
0