کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به درخواست ایثارگران صنعت نفت

اجرای بخشنامه ۱۴۹۷ در وزارت نفت به کجا رسید؟

5 بهمن 1401 ساعت 12:14

دستور اجرای این بخشنامه توسط وزارت نفت دولت سیزدهم پس از سال‌ها وقفه باعث رضایتمندی ایثارگران شده بود اما روند کُند اجرای بخشنامه باعث شده که این شیرینی به کامشان تلخ شود.


به گزارش نفت آنلاین ، جمعی از ایثارگران وزارت نفت با ارسال پیام‌هایی به این رسانه خبری از روند کُند اجرای بخشنامه ۱۴۹۷ در وزارت نفت انتقاد کردند.

 
این عزیزان می گویند دستور اجرای این بخشنامه توسط وزارت نفت دولت سیزدهم پس از سال‌ها وقفه باعث رضایتمندی ایثارگران شده بود اما روند کُند اجرای بخشنامه باعث شده که این شیرینی به کامشان تلخ شود.
 
لازم به ذکر است طبق اطلاعات ارسالی مخاطبین و پیگیری صورت گرفته توسط نفت آنلاین فقط بخش بسیار کوچکی از مشمولین این طرح جذب شده اند و اکثرا همچنان بلاتکلیف می باشند.
 
⬅️ نفت آنلاین : مصوبه ۱۴۹۷ مبنی بر جذب یکی از فرزندان کارکنان ایثارگر ۲۵ درصد به بالا که در سال ۹۲ ملغی شده بود با دستور وزیر نفت تابستان امسال مجددا احیا شد و براین اساس یک نفر از فرزندان ایثارگر به شکل غیررسمی و در چند مرحله جذب می‌شوند. استفاده ایثارگران از این بخشنامه به شرطی است که هیچکدام از فرزندان آنها با استفاده از قانون ۱۴۹۷ استخدام نشده باشند.
 
همچنین برخی از مخاطبین نیز مدعی شدند که بعضی از ایثارگران قبلا از طریق بخشنامه ۱۴۹۷ یکی از فرزندان خود را استخدام کردند اما مجددا اقدام به معرفی یکی دیگر از فرزندان خود جهت استخدام کردند و جا دارد منابع انسانی وزارت نفت این موضوع را بصورت جدی بررسی و صحت سنجی کند تا حقی از ایثارگران ضایع نشود.


کد مطلب: 27926

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27926/اجرای-بخشنامه-۱۴۹۷-وزارت-نفت-کجا-رسید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir