تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
انتشار به درخواست ایثارگران صنعت نفت

اجرای بخشنامه ۱۴۹۷ در وزارت نفت به کجا رسید؟

دستور اجرای این بخشنامه توسط وزارت نفت دولت سیزدهم پس از سال‌ها وقفه باعث رضایتمندی ایثارگران شده بود اما روند کُند اجرای بخشنامه باعث شده که این شیرینی به کامشان تلخ شود.
ایثارگران وزارت نفت | بخشنامه 1497 | نفت آنلاین
ایثارگران وزارت نفت | بخشنامه 1497 | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، جمعی از ایثارگران وزارت نفت با ارسال پیام‌هایی به این رسانه خبری از روند کُند اجرای بخشنامه ۱۴۹۷ در وزارت نفت انتقاد کردند.
 
این عزیزان می گویند دستور اجرای این بخشنامه توسط وزارت نفت دولت سیزدهم پس از سال‌ها وقفه باعث رضایتمندی ایثارگران شده بود اما روند کُند اجرای بخشنامه باعث شده که این شیرینی به کامشان تلخ شود.
 
لازم به ذکر است طبق اطلاعات ارسالی مخاطبین و پیگیری صورت گرفته توسط نفت آنلاین فقط بخش بسیار کوچکی از مشمولین این طرح جذب شده اند و اکثرا همچنان بلاتکلیف می باشند.
 
⬅️ نفت آنلاین : مصوبه ۱۴۹۷ مبنی بر جذب یکی از فرزندان کارکنان ایثارگر ۲۵ درصد به بالا که در سال ۹۲ ملغی شده بود با دستور وزیر نفت تابستان امسال مجددا احیا شد و براین اساس یک نفر از فرزندان ایثارگر به شکل غیررسمی و در چند مرحله جذب می‌شوند. استفاده ایثارگران از این بخشنامه به شرطی است که هیچکدام از فرزندان آنها با استفاده از قانون ۱۴۹۷ استخدام نشده باشند.
 
همچنین برخی از مخاطبین نیز مدعی شدند که بعضی از ایثارگران قبلا از طریق بخشنامه ۱۴۹۷ یکی از فرزندان خود را استخدام کردند اما مجددا اقدام به معرفی یکی دیگر از فرزندان خود جهت استخدام کردند و جا دارد منابع انسانی وزارت نفت این موضوع را بصورت جدی بررسی و صحت سنجی کند تا حقی از ایثارگران ضایع نشود.
https://naftonline.ir/news/27926/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
اعظم منتخبی
فعلاکه بلاتکلیف هستیم فقط مدارک خواستن به هرکجاهم مراجعه میکنیم میگن یکسال حداقل زمان میبره
feedback
Romania
سجاد
چرا بسته شده سامانش چرا ایقد کند پیش میره این مصوبه وچرا به صورت قرار دادی و پیمانی هست استخدام؟؟بابا تنها سرمایه این مملکتو ایقد اذیت نکنید مگه نه اینه که مردم بی اعتماد میشن
feedback
Iran, Islamic Republic of
جواد
چرا قانون رو اجرا نمیکنید فقط حرف میزنن کجا استخدام میکنن همش برای دل خوشی هست مدارک رو یک سال گرفتن
feedback
Iran, Islamic Republic of
Afshin
سلام این مصوبه ۱۴۹۷ کی اجرا میشه یک ساله مدارک دادم هنوز هم خبری نیست کسی چیزی باخبر است بگه والاه خسته شدیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
خدا شاهده خسته شدیم از بس رفتیم جواب سربالا دادن تورو خدا یه جواب درست بدید فقط خواستید دلمون خوش کنید یک سال از مدارک دادن ما میگذرد اما خبری نشده
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
سلام پس کی اجرایی میشه یه سال شد دیگه خدا شاهده خسته شدیم از بس بلاتکلیف موندیم و انتظار میکشیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسینی
سلام کسی از این مصوبه خبر داره؟چرا بعد از ۱سال مدارک دادن کسی پاسخگو نیست؟چرا مارو از بلاتکلیفی درنمیارید؟چرا ب هر جا مراجعه میکنیم همه میگین ما خبری نداریم بنیاد شهید ک خبر نداره اداره مربوطه ک خبر نداره پس کی خبر داره اگه نمیخواین اجراش کنید بگید حداقل تکلیف خودمون رو بدونیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
این دولت فقط حرف میزنه عملی تو کاراش نیست
0