تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
سرپرست اداره خدمات کارکنان‌ شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

برنامه ریزی جهت توسعه مجتمع فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت ملی حفاری ایران

سرپرست اداره خدمات کارکنان‌ شرکت ملی حفاری ایران از اجرای مراحل طراحی مهندسی، اخذ مجوزها و تخصیص اعتبار برای توسعه مجتمع فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت ( سپهبد شهید قاسم سلیمانی )‌ در اهواز خبر داد.
شرکت ملی حفاری ایران | اسماعیل جهانبین | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | اسماعیل جهانبین | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، اسماعیل جهان بین در توضیح بیشتر در این باره گفت: اجرای این طرح که با هدف رفاه، رضایتمندی و ارائه خدمات اجتماعی به کارکنان و خانواده های آنان صورت می پذیرد، شامل خانه بازی کودکان در فضای باز، آبنما، شهر بازی سرپوشیده، زمین اسکیت، چای خانه سنتی، آلاچیق، فضای ویژه نمایشگاه ها و جشنواره های فصلی است. 
 
وی با بیان اینکه این اداره دارای پنج زیرمجموعه مشتمل بر امور مسافرت و اسناد، امور منازل، خدمات اجتماعی، مهمانسراها و رستوران های داخلی می باشد ، افزود: بازگشایی سینما مجتمع شماره یک، افزایش خدمات به کارکنان در سالن غذاخوری تا سقف ۳۰ هزار پرس، ارتقا کیفیت غذای بیرون بر به منظور افزایش سطح رضایتمندی کارکنان و افزایش پهنای باند و سهولت دسترسی در جهت استفاده از سامانه رزرو غذا از دیگر فعالیت های اداره خدمات اجتماعی به شمار می آید. 
 
جهان بین تامین افزون بر ۴ هزار و ۲۰۰ فقره بلیت هواپیما، اسکان بالغ بر یک هزار نفر از کارکنان در هتل های طرف قرارداد در تهران، ارائه خدمات پشتیبانی دکل های حفاری ۵۴ و ۸۵ فتح در مناطق اورتاداغ و مشکین شهر در استان اردبیل، توافق با شرکت هواپیمایی قشم ایر جهت تامین چارتر برای مسیرهای کیش و قشم، اخذ مجور و موافقت شرکت هواپیمایی کارون برای تامین پرواز های عسلویه و تسهیل ایاب و ذهاب کارکنان دکل های ۳۱، ۵۷ و ۴۰ فتح، برنامه ریزی جهت پرواز جزیره خارگ به منظور آسان سازی ایاب و ذهاب و رفاه کارکنان عملیاتی را از اقدامات اداره امور مسافرت در مدت پیش گفته برشمرد.
 
سرپرست اداره خدمات کارکنان‌ شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: از سوی امور مهمانسراها نیز در این مدت نسبت به پذیرش تعداد ۴ هزار و ۸۶۱ نفر/ روز در مهمانسراهای شرکت اقدام و طرح بازسازی کامل مهمانسرای شهید لرکی و بازسازی و رنگ آمیزی مهمانسرای ۱۲ واحدی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی در همین‌ارتباط گفت: در بخش رستوان های داخلی هم ارائه غذای نیم‌ روزی بیش از ۴۰ هزار پرس محقق شد و تجهیز سالن غذاخوری کارگاه یک برای استفاده کارکنان در دو قسمت آقایان و بانوان و کار آموزان‌ اداره آموزش انجام‌ گردید و این در حالی است که راه اندازی سالن غذاخوری کارگاه ۳ جهت کارکنان مستقر در منطقه صنعتی کارون در دستور کار تعریف شده است. 
 
جهان بین افزود: تشکیل کارگروه کنترل کیفیت و ایجاد مرکز کنترل اموال و سرشماری تجهیزات موجود در ادارات از دیگر فعالیت های اداره خدمات کارکنان‌ در سال جاری قلمداد می شود.
https://naftonline.ir/news/27913/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0