کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشمولین تبدیل وضعیت: کاش رسمی نمی‌شدیم!

حقوق و مزایای باورنکردنی کارکنان تبدیل وضعیت شده در وزارت نفت

29 دی 1401 ساعت 16:13

مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران همچنان از حقوق و مزایای دریافتی خود گله مند هستند و با ارسال پیام‌هایی به نفت آنلاین می گویند کاش تبدیل وضعیت نمی شدیم!


باور کردنی نیست! این حقوق واریزی یکی از مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران است! یک میلیون و پانصد هزار تومان!چرا این طرح تصویب شد! تا وضعیت معیشتی انها بهتر شود! اما نه تنها بهتر نشد بلکه با اضافه شدن یک کلمه رسمی به حکم استخدامی آنها حقوق دریافتی آنها بسیار کمتر شد! سوال: چرا وزارت نفت دستور تسریع در بررسی سوابق مشمولین را نمی دهد تا وضعیت آنها کمی بهتر شود!!

 
⬅️ نفت آنلاین :طبق پیام های ارسالی مشمولین تبدیل وضعیت ایثارگران ، شورای بررسی سوابق بسیار کُند عمل می کنند و مدت زمان زیادی است که این شورا تشکیل نشده است! 
 
آقایان عضو شورا !منابع انسانی محترم نفت!! مشمولین را در این شرایط اقتصادی سخت درک کنید و بدانید وضعیت معیشتی آنها خوب نیست! بررسی سوابق این عزیزان را سرعت ببخشید تا کمی وضعیت حقوق و مزایای دریافتی آنها بهتر از گذشته شود.
 
همچنین با تاخیر در برگزاری شورای تعیین سوابق نیز حقوق مشمولین با تورم همخوانی ندارد!! و هر روز که سوابق مشمولین دیرتر اعمال شود با توجه به بی ارزش تر شدن روزانه پول ملی این موضوع بیشتر به ضرر آنها است!
تبدیل وضعیت ایثارگران کارکنان رسمی نفت

تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت نفت حقوق و مزایا توییت نفت آنلاین

تبدیل وضعیت ایثارگران نفت
 


کد مطلب: 27894

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27894/حقوق-مزایای-باورنکردنی-کارکنان-تبدیل-وضعیت-شده-وزارت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir