تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
مهمترین اخبار کوتاه نفت در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️گاز ۱۹۵۴ اداره پرمصرف دولتی قطع شد.
 
⬅️قیمت سبد نفتی اوپک به بیش از ۸۲ دلار رسید.
 
⬅️وزیر نفت : در این روزها بالاترین مقدار برداشت گاز از میدان‌های مستقل و مشترک گازی ثبت شد که در دولت سیزدهم رکوردی تازه است.
 
⬅️وقتی مسائل زیست محیطی ماهشهر برای مدیران پروازی پتروشیمی اهمیت نداشته باشد! دادستان خوزستان از غیبت برخی از مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی در نشست محیط زیست انتقاد کرد.
 
⬅️ سید کریم حسینی نماینده اهواز: در بخش غیزانیه در شرق اهواز، تاسیسات شرکت نفت کارون و مارون قرار دارند و این درحالی است که جاده های این منطقه هنوز وضعیت مناسبی ندارند.
 
⬅️استانداری مرکزی:امکان فیلتراسیون و کاهش آلودگی در نیروگاه شازند وجود ندارد.
 
⬅️مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان: قیمت خوراک پتروشیمی‌ها باید شناور باشد.
 
⬅️مظفری عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس معتقد است پیش‌بینی فروش ۱.۴ میلیون بشکه نفت با نرخ هر بشکه ۸۵ دلار در لایحه بودجه ۱۴۰۲ با توجه به تحریم‌ها چندان منطقی نیست.
 
⬅️ نخعی عضو کمیسیون انرژی:متاسفانه شرکت ذخیره سازی گاز در سال‌های گذشته تعطیل شد که اگر فعالیتش ادامه داشت، می‌توانستیم ظرفیت ذخیره سازی بهتری داشته باشیم و امروز با مشکلات کمتری روبرو بودیم، بنابراین همه این‌ها ناظر بر اقدامات میان‌مدت و بلندمدت بود؛ وزارتخانه های صمت و نفت تمام تمرکزشان روی تولید است نه مدیریت مصرف!
 
⬅️معاون رئیس سازمان انرژی اتمی : با کمک راکتور بوشهر، از۱۳۹۰ تاکنون ۸۸ میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی کرده‌ایم.
 
⬅️رویترز: سهم اوپک از واردات نفت هند در ۲۰۲۲ به دنبال افزایش خرید نفت ارزان‌تر روسیه کاهش یافت و به ۶۴.۵ درصد رسید.
 
⬅️مجتمع پالایشگاهی و پتروشیمی شرکت پانجین هائویی در چین پس‌از یک انفجار بزرگ که باعث کشته شدن ۵ و مفقودی ۸ نفر در روز یکشنبه شد، تعطیل شده‌است.
https://naftonline.ir/news/27888/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0