تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
اوایل هفته جاری بود که نیروی حراست شرکت نفت و گاز مارون با سارقین مسلح درگیر و به شهادت رسید.
شهید غلام‌رضا خالدی | حراست نفت مارون | نفت آنلاین
شهید غلام‌رضا خالدی | حراست نفت مارون | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، روز یکشنبه 25 دی ماه امسال، صدای شلیک گلوله بر دل اهالی مارون و روستای چارات لرزه انداخت. چند دقیقه بعد پیکر نیمه جان غلامرضا خالدی و یکی از همکاران او در واحد گشت حراست لوله های نفتی در منطقه مارون پیدا شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

اما غلامرضای 37 ساله در برابر  اصابت گلوله دوام نیاورد و چشمانش بر روی زندگی بسته شد.

پسرعموی غلامرضا که همکار او هم است درباره این حادثه گفت:«غلامرضا حدود 18 سال سابقه کار در حراست شرکت نفت داشت اما نیروی رسمی نبود و قرارداد پیمانکاری داشت برای همین کشیک گشت انجام نمی داد.تا اینکه از 4 ماه قبل با بازنشسته شدن نیروهای دولتی، قرار بر این شد که نیروهای پیمانی نیز برای کشیک گشت بروند. این برای کارمندان مزیت محسوب می شد چون اضافه حقوق و حق کار در شب به آنها تعلق می گرفت. غلامرضا هم به خاطر زندگی اش از این موقیعت استفاده می کرد.»

خالدی در ادامه گفت:«روز حادثه او در حین انجام وظیفه بود. غلامرضا انسان بسیار محترمی بود و در تمام سال های کاری اش با وجدن خیلی بالا هر کاری به او می سپردند انجام می داد. نیروهای گشت حراست باید به لوله های نفتی سرکشی کنند تا سارقان تجهیزات صنعتی اقدام به برش لوله ها نکنند. غلامرضا در حین گشت زنی به همراه یکی از همکاران متوجه حضور سارقان مسلح در محدوده شده و اقدام به تعقیب آنها می کند.سارقان غلامرضا و شخص همراه ایشان را به رگبار بستند و متواری شدند.»

فقط چند ساعت تا تشییع جنازه غلامرضا زمان باقی است.فرزندان  او رخت عزای پدر بر تن دارند و تمام شهرستان مشراگه در سوگ فرو می رود:«پسرعمویم انسان بسیار محترمی بود.او فوق لیسانس داشت و به جز زندگی فرزندانش به چیزی فکر نمی کرد.»

زندگی ای که حالا سارقان از او فرزندانش گرفتند!

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر از دستگیری 10 نفر در رابطه با شهادت غلامرضا خالدی خبر داد.رسیدگی به این پرونده در دستور کار قضایی قرار دارد.

تصویر فرد مصدوم این حادثه در بیمارستان| قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از شخص حادثه دیده عیادت کرد.

فرد مصدوم حراست نفت مارون
https://naftonline.ir/news/27883/
منبع : رکنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
قرارداد موقت
خدا رحمت کنه روحش شاد .امیدوارم مسعولین به فکر خانواده این عزیز از دست‌رفته باشند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
باوی ازکارگران حراست مارون
انالله واناالیه راجعون
انشاالله مدیرعامل آقای قباد ناصری آقای سیدمحمد موسوی اشخاصی دلسوز وشریف هستن وسعی خواهند کرد لااقل مرحوم غلامرضاخالدی را شهیدخدمت وامنیت حسابش کنند تا انگیزه کار برای بقیه کارکنان حراست تقویت شودوباعث افتخار برای خانواده محترم ایشان گردد
ممنون
0