کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فيش حقوقي دختر عضو شورای شهر و ماده ۱۰ کارکنان نفت

تصویر یک فیش حقوقی که دِل کارکنان نفت را به دَرد آورد!

26 دی 1401 ساعت 19:45

انتشار فيش حقوق دختر عضو شورای شهر تهران در فضای مجازی باعث شد کارکنان وزارت نفتی که بیش از ۱۰ سال است در انتظار اجرای ماده ۱۰ هستند دیدن این فیش دِل آنها را به درد آورد.


به گزارش نفت آنلاین ، انتشار فيش حقوق دختر عضو شورای شهر تهران در فضای مجازی باعث شد کارکنان وزارت نفتی که بیش از ۱۰ سال است در انتظار اجرای ماده ۱۰ هستند دیدن این فیش دِل آنها را به درد آورد.

 
این شخص را که در بدو استخدام بیش از ۲۵ میلیون تومان دریافتی داشت ( ۳۳ میلیون ناخالص) مقایسه کنید با حقوق بدو استخدام کارکنان وزارت نفت که با گذشت ماه‌ها از تبدیل وضعیت همچنان پرداختی آنها منفی است! یا مقایسه کنید با افراد با سابقه نفت که هیچکدام چنین حقوقی دریافت نمی کنند!!
ماده ۱۰ کارکنان نفت فیش حقوقی
به آيتم های فيش حقوق نیز دقت کنید: دو میلیون وششصد بهره وری! یک میلیون و صد فوق العاده مناطق خاص آنهم در تهران! سه میلیون حق جذب ؟ و آخرش هم هشت میلیون و ششصد بابت ۱۵۰ ساعت اضافه کاری!!!
 
تعداد افرادی که اینچنین با ناحقی حقوق می گیرند مثل این شخص در کشور کم نیستند! فقط فیش حقوقی آنها لو نرفته و باز درود و رحمت می‌فرستیم بر فضای مجازی که باعث افشا شدن چنین تخلفاتی شده است. حال دیدید چرا بعضی از مسئولین مخالف فضای مجازی هستند؟

جهت مشاهده متن کامل خبر و مشاهده نظرات در خصوص این خبر در پیج اینستاگرام نفت‌آنلاین کلیک کنید.


کد مطلب: 27880

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27880/تصویر-یک-فیش-حقوقی-د-ل-کارکنان-نفت-د-رد-آورد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir