کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا دفترچه آزمون استخدامی نفت منتشر نشد!؟

تاثیر بحران گازی بر برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت

26 دی 1401 ساعت 12:08

سال ۱۴۰۱ کمتر از دو ماه دیگر به پایان می رسد اما همچنان دفترچه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ منتشر نشده است.


 به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، در حالی که فقط ۲ ماه به پایان سال ۱۴۰۱ مانده است ، ظاهرا وزارت نفت فراموش کرده که از ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم وعده برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ را داده است!
 
لازم به ذکر است منابع انسانی نفت نیز بارها از انتشار دفترچه آزمون استخدامی در آذرماه ۱۴۰۱ خبر داده بود اما خبری از انتشار آن نشد.
 
با توجه به بحران گازی این روزهای کشور و تمرکز وزارت نفت مبنی بر حفظ پایداری گاز پیش بینی می شود تا گذر از زمستان سخت و این بحران نباید انتظار انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ را داشت.
 
طبق اعلام قبلی منابع انسانی نفت نیز مجوز برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۳۰۰ نفر از سازمان اداری و استخدامی کشور گرفته شده و دیگر اطلاع رسانی دقیقی توسط این وزارتخانه در این خصوص انجام نشده است.
 
در پایان این نکته قابل ذکر است که جذب در وزارت نفت از طریق برگزاری آزمون حدود یک دهه متوقف شده بود و آخرین آزمون استخدامی مربوط به سال ۱۳۹۲ می باشد و با شروع بکار وزارت نفت دولت سیزدهم و انتشار خبر برگزاری آزمون استخدامی توسط این وزارتخانه در سال ۱۴۰۱ ، موجی از شور و شعف را در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی بوجود آورد و امیدها برای تبدیل وضعیت پرسنل غیررسمی نفت را افزایش داد ، اما عدم انتشار دفترچه آزمون علی رغم وعده های داده شده باعث گله مندی داوطلبان شد و حال باید دید این وزارتخانه می تواند آزمون را در سال ۱۴۰۱ انجام دهد یا برگزاری آن به سال ۱۴۰۲ یا سال‌های آینده موکول خواهد شد.

-------------------------------------
جهت مشاهده آخرین اخبار موثق برگزاری آزمون استخدامی نفت در کانال تلگرام نفت‌آنلاین عضو شوید | جهت عضویت آی دی زیر را در بخش سرچ تلگرام وارد کنید و جوین شوید:
NaftOnline


کد مطلب: 27877

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27877/تاثیر-بحران-گازی-برگزاری-آزمون-استخدامی-وزارت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir