تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می دهد استخدام نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی متوقف و این امکان فقط با صدور مجوز خواهد بود.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | ممنوعیت استخدام
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | ممنوعیت استخدام
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اختیارات دستگاه‌های اجرایی برای استخدام نیروی انسانی متوقف شده و مجوز استخدام با امضای روسای سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی انجام خواهد شد. این لایحه در صورت تایید کمیسیون تلفیق اجرایی خواهد شد.
 

تکلیف آزمون استخدامی وزارت نفت چه می شود؟

 
⬅️ نفت آنلاین : در خصوص برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت ، حتی اگر برگزاری این آزمون به سال ۱۴۰۲ موکول شود با توجه به اینکه مجوز برگزاری از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شده است مشکلی برای برگزاری آن وجود نخواهد داشت.
https://naftonline.ir/news/27848/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
gh.y
جمعی از معلمانِ خرید خدمات شهرستانهای استان تهران صبح امروز (دوازده دی ماه) در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع خود در اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های کل استان تهران خبر داده و گفتند: طبق بخشنامه‌ای که آموزش و پرورش صادر کرده، قرار شد معلمان خرید خدمت شهرستان‌های استان تهران به صورت قرارداد کار معین در وزارت آموزش و پرورش جذب شوند اما برخلاف آنچه در بخشنامه آمده، برای تبدیل وضعیتِ معلمان شرط سنی گذاشته‌اند. 

جمعی از این معلمان می‌گویند: برخی از ما سابقه‌ی کار بالای ۱۰ سال خدمت داریم اما به دلیلِ شرایط سنی نتوانستیم تبدیل وضعیت شویم. این درحالیست که طبق این بخشنامه برخی از معلمان بدون شرایط سنی در استانهای دیگر قرارداد کار معین شده‌اند و فقط آموزش و پرورش شهرستان‌های کل استان تهران چنین شرطی برای معلمان گذاشته است. 

این معلمان می‌گویند: سال‌ها با حقوق پایین در مناطق دورافتاده‌ی استان تهران تدریس کردیم، حقوقی که می‌گرفتیم حتی خرج رفت و آمدمان هم نمی‌شد، اما حالا می‌گویند برای تبدیل وضعیت باید زیر ۳۵ سال سن داشته باشید! 

به گفته‌ی این معلمان، با چنین شرطی برخی از معلمانِ خرید خدمات با سابقه‌ی یک سال تدریس جذب شده‌اند اما معلمی که ۱۲ سال سابقه‌ی تدریس دارد، نمی‌تواند قرارداد مستقیم شود. 

این معلمان می‌گویند: ما در طول این سال‌ها دوره‌های ضمن خدمت بسیاری گذرانده‌ایم و جوانی‌مان را صرف خدمت در آموزش و پرورش کرده‌ایم؛ بی‌انصافی است که به بهانه‌ی سن و سال ما را کنار می‌گذارند تا نیروی دیگر را جایگزین کنند. 

آن‌ها همچنین به نوع قرارداد شرکتیِ خود اعتراض کردند و گفتند: معلمان خرید خدمات به دلیلِ اینکه حقوق خود را با واسطه‌ی یک شرکت از وزارت آموزش و پرورش می‌گیرند، نسبت به معلمان قرارداد مستقیم حقوق کمتری می‌گیرند. این معلمان نه تنها حقوق خود را هرچند ماه یکبار دریافت می‌کنند بلکه حتی برای سه ماه تابستان حقوقی دریافت نمی‌کنند. 

یکی از این معلمان می‌گوید: سال گذشته با۴۰ دانش‌آموز، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گرفتم که چون سرپرست خانوار هستم، مجبور بودم بعد از کلاس در اسنپ هم کار کنم. 

این معلمان می‌گویند: مدتهاست برای حل این مشکل به ادرات مختلف مراجعه می‌کنیم اما هنوز به نتیجه نرسیده آیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر
اگه زمان دولت روحانی بود نفت آنلاین کفن پوش میومد تو خیابون ولی چون رسانه ی آزاده و مستقل نیست بسیار راحت و ساده خبر را منعکس کرده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
استخدام نیروهای شرکتی که بالای 5سال مشغول به کارهستن چه میشود ،مخصوصأنیروهای وزرات دفاع
feedback
Iran, Islamic Republic of
جعفر
همه اعتراض خودراجهت استخدام اعلام میکنن فقط نیروهای شرکتی بانکها ازترس اخراج خودشان راقائم کردن
0