تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
همه چیز درمورد ارز دیجیتال برگر زمانی که بازار ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد، کمتر کسی درمورد نحوه فعالیت آن اطلاعات درستی داشت. درواقع بسیاری از اشخاص به دلیل عدم اطلاعات و آگاهی ...
ارز دیجیتال برگر
ارز دیجیتال برگر
زمانی که بازار ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد، کمتر کسی درمورد نحوه فعالیت آن اطلاعات درستی داشت. درواقع بسیاری از اشخاص به دلیل عدم اطلاعات و آگاهی کافی نسبت به این بازار، ترجیح می‌دادند که سرمایه خود را در این بازار بکار نبرند. اما با مرور زمان و افزایش آگاهی و علم مردم درمورد این بازار، داستان به صورت دیگری رقم خورد.

رمزارزها و پلتفرم‌های مختلفی که در این بازار فعالیت دارند، هرکدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی بوده و بخش مشخصی از نیازهای کاربران را رفع می‌کنند. برخی از این پلتفرم‌ها مخصوص پرداخت‌ هزینه‌های آنلاین و امور مالی بوده و برخی از این پلتفرم‌ها مخصوص اطلاعات و دیتاهای معاملات ارزی هستند. اما چه چیزی باعث می‌شود که این پلتفرم‌ها و قابلیت‌هایشان پیشرفت کند؟ کدام یک از این قابلیت‌ها بیشتر مورد نیاز کاربران هستند؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ارزها و پلتفرم‌های دیجیتال، یعنی رمزارز دیجیتال برگر بپردازیم. پس اگر دوست دارید با قابلیت‌های این رمزارز کاربردی آشنا شوید تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.
 

ارز دیجیتال برگر چیست؟

پلتفرم یا رمزارز دیجیتال برگر یا برگر سواپ یکی از کاربردی‌ترین و برترین پلتفرم‌های خدماتی است. درواقع این پلتفرم کارکردهای چندگانه داشته و از آن برای پرداخت هزینه‌های آنلاین، پرداخت کارمزد، ثبت و تایید معاملات ارزی، استیکینگ یا سپرده‌گذاری استفاده می‌شود.

همچنین از این پلتفرم برای رای‌گیری معاملات ارزی استفاده می‌شود. به زبان ساده‌تر کاربران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند برای تایید یا عدم تایید معاملات ارزی از این پلتفرم استفاده کرده و باعث ثبت معاملات ارزی شوند. این پلتفرم به صورت غیرمتمرکز و برپایه اسمارت چین فعالیت دارد.
 

تاریخچه ارز دیجیتال برگر

در سال سپتامبر 2020 tony carson، Mehmet sabir و suleyman kardas رمزارز دیجیتال برگر سواپ را بنا نهادند. برگر سواپ ارائه‌دهنده ارز برگر بود. هدف آنها از خلق این پلتفرم بهبود یونی سواپ و ارتقا سطح قابلیت‌ها و نیازهای مدنظر کاربران بود.
 
BurgerCities (BURGER) Price Forecast in 2022 - BTCC

نحوه عملکرد پلتفرم برگر سواپ

همانطور که گفتیم پلتفرم برگر سواپ ارائه‌دهنده خدمات مختلفی است. درواقع نحوه عملکرد این پلتفرم به گونه‌ایی است که کاربران می‌توانند با با ارائه اطلاعات شخصی و انجام فرایند احراز هویت، به این پلتفرم ورود کنند. سپس می‌توانند کیف پول‌های نرم افزاری یا سخت افزاری خود را خریداری کرده و از ارزهای دیجیتال خود نگه‌داری کنند.

علاوه بر آن، کاربران ارزهای دیجیتال می‌توانند تمامی هزینه‌های مربوط به کارمزد، هزینه‌های انتقال و خریداری ارز دیجیتال و غیره را با استفاده از این پلتفرم انجام دهند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند شاهد تمامی معاملات ارزی موجود در این شبکه باشند و نسبت به تایید یا تکذیب آن رای دهند.
 

نحوه نگه داری از ارز دیجیتال برگر

از آنجایی که پلتفرم و رمزارز برگر جزو یکی از پلتفرم‌های خدماتی است، توانست در مدت زمان کمی توجه بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. به همین سبب در مدت زمان کمی به سوددهی عالی رسید. همین امر باعث شد که بسیاری از اشخاص سودجو و کلاهبردار قصد دستیابی به این رمزارز و دارایی کاربران را داشته باشند. اما چگونه می‌توان از این دسترسی جلوگیری کرد؟

برنامه‌نویسان بازار ارزهای دیجیتال برای این کار کیف پول‌های مختلفی را تحت عنوان کیف پول‌های سرد و گرم به سرمایه‌گذاران ارائه داده‌اند. این کیف پول‌ها توسط صرافی‌های معتبر ایرانی ارائه شده و قابل خریداری است. کیف پول‌های برگر را می‌توان به نام‌های قید شده شناخت:
  • کیف پول تراست والت(trust wallet)
    کیف پول سیف پل (safe pal)
    کیف پول متاماسک(metamask)

  •  

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال برگر

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد این است که چگونه باید یک ارز دیجیتال مانند ارز برگر را خریداری کنند؟ راهکار این موضوع بسیار ساده است، کاربران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند به صورت حضوری به صرافی‌های معتبر ایرانی مراجعه کرده و فرایند احراز هویت را انجام دهند.

سپس می‌توانند برای خرید ارز، نوع ارز و حجم موردنظر را انتخاب کرده و باتوجه به فروشنده‌های مختلفی که وجود دارد، خرید خود را انجام داده و آن را به کیف پول خود منتقل کنند.

همچنین کاربران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند برای فروش ارز خود به صرافی‌ها مراجعه کرده و پس از مشاهده میزان کارمزد، ارز خود را در لیست ارزهای فروشی قرار داده و منتظر بمانند که خریداران مختلف پلتفرم آنها را برای خرید انتخاب کنند. فروش ارز دیجیتال برگر یکی از فعالیت‌هایی است که می‌تواند کاربران را به سوددهی برساند.
 

صرافی های ایرانی، راهی برای درآمد زایی

قطعا بازار ارزهای دیجیتال مانند بسیاری از بازارهای اقتصادی دیگر، دارای مسائل و مشکلات مختلفی است که ذهن کاربران را درگیر کرده است. برای مثال برای بسیاری از کاربران چنین سوالاتی وجود دارد که چگونه باید از تقلب در معاملات ارزی جلوگیری کنند؟ منظور از فریز شدن تتر چیست؟ علت کاهش ناگهانی ارزش بیت کوین چیست؟

 در چنین شرایطی سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال نیازمند راهنمایی اشخاص باتجربه هستند، این اشخاص بیشتر در صرافی‌ها مشغول به کار بوده و درمورد موضوعات مختلف، مشاوره‌های ارزشمندی را به کاربران ارائه می‌دهند. سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد موضوعات مختلف به صرافی‌های معتبر ایرانی مراجعه کرده و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنند.
 

قیمت ارز دیجیتال برگر

یکی از مهم‌ترین موضوعات مرتبط با ارزهای دیجیتال نوسان‌های قیمتی آن است. به زبان ساده‌تر تمامی ارزهای دیجیتال که در این بازار اقتصادی موجود‌اند، به دلیل حجم بالای معاملاتی که دارند، دچار نوسان قیمتی مختلفی خواهند شد. درواقع تمامی خرید و فروش‌های ارز دیجیتال برگر باعث افزایش یا کاهش قیمت آن خواهد شد.

کاربرانی که قصد خرید این ارز دیجیتال را دارند باید به صرافی‌های معتبر ایرانی مراجعه کرده و قیمت ارز دیجیتال برگر را به صورت دقیق مشاهده کنند.
 

چه مقدار ارز برگر در حال گردش است؟

ارز دیجیتال برگر در حدود ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ واحد ارائه شده است. حجم معاملات روزانه این ارز به مرز ۸۴,۹۴۷,۰۵۴ رسیده و حدود 20,624,916.21 واحد از آن در گردش است. البته لازم به ذکر است که میزان معاملات روزانه این ارز متغیر بوده و باتوجه به نوسان‌های قیمتی تغییر می‌کند.
 

آینده ارز دیجیتال برگر

دنیای ارزهای دیجیتال یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین بازارهای اقتصادی است که هیچگاه نمی‌توان آینده مشخصی از آن را ترسیم کرد. زیرا نوسان‌ها و تغییراتی که در این بازار رخ می‌دهد به صورت لحظه‌ایی در حال تغییر است. اما بسیاری از اقتصاددانان و فعالان عرصه ارزهای دیجیتال بر این باورند که برگر سواپ براساس قابلیت‌ها و مزیت‌هایش دارای آینده درخشانی خواهد بود.

امروزه یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران خدمات مالی و امنیتی است. به همین سبب برگر سواپ با ارائه این قبیل از خدمات و ارتقا آنها، حجم وسیعی از مشکلات کاربران بازار ارزهای دیجیتال را حل کرد. همین نکته را می‌توان به عنوان نمادی از آینده‌ی درخشان ارز برگر دانست.
 

نتیجه گیری

کاربران و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال همیشه به دنبال راهی هستند که در کمترین زمان ممکن به بیشترین سود برسند. در این بین پلتفرم‌ها و رمزارزهای مختلف با ارائه قابلیت‌های خود، به کاربران این امکان را دادند که سودهای خود را افزایش دهند. این پلتفرم به کاربران کمک می‌کند که تمامی فعالیت‌های ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند.
 
https://naftonline.ir/news/27821/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0