کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به درخواست مخاطبین نفت آنلاین

سرنوشت انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت چه شد؟

13 دی 1401 ساعت 22:46

داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت خواستار انتشار اطلاعات دقیق در خصوص این آزمون توسط منابع انسانی وزارت نفت شدند.


هزاران نفر از داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت با ارسال پیام‌هایی به نفت آنلاین خواستار اطلاع رسانی شفاف و دقیق این وزارتخانه در خصوص زمان انتشار دفترچه استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱ شدند.

 
  این داوطلبان می گویند انتشار خبر برگزاری آزمون استخدامی نفت در دولت سیزدهم پس از وقفه ۱۰ ساله باعث شور و شعف وصف ناپذیر فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت ورود به صنعت نفت و امیدی برای کارکنان غیررسمی نفت جهت تبدیل وضعیت شده بود اما عدم تحقق وعده انتشار دفترچه آزمون در آذرماه و بلاتکلیفی داوطلبان در این خصوص باعث شده که نگرانی هایی برای آنها بوجود آید.
 
داوطلبان در پایان از منابع انسانی وزارت نفت خواستند هر چه سریعتر بصورت رسمی اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد تا از نگرانی ها و استرس‌های آنها در خصوص برگزاری آزمون استخدامی نفت کاسته شود.
 
⬅️ نفت آنلاین : بعضی از کانال‌ها نیز مدعی شده بودند برگزاری آزمون استخدامی نفت کاملا منتفی شده است که خبر فوق صحت ندارد و آزمون استخدامی نفت با توجه به صدور مجوز جذب ۳۳۰۰ نفری توسط سازمان اداری و استخدامی کشور قطعا برگزار خواهد شد و امیدواریم منابع انسانی وزارت نفت نیز چه سریعتر اطلاعات دقیقی در خصوص برگزاری آزمون منتشر کند.


کد مطلب: 27801

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27801/سرنوشت-انتشار-دفترچه-آزمون-استخدامی-وزارت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir