تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
انتشار به درخواست مخاطبین نفت آنلاین

سرنوشت انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت چه شد؟

داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت خواستار انتشار اطلاعات دقیق در خصوص این آزمون توسط منابع انسانی وزارت نفت شدند.
دفترچه آزمون استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱ | نفت آنلاین
دفترچه آزمون استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱ | نفت آنلاین
هزاران نفر از داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت با ارسال پیام‌هایی به نفت آنلاین خواستار اطلاع رسانی شفاف و دقیق این وزارتخانه در خصوص زمان انتشار دفترچه استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱ شدند.
 
  این داوطلبان می گویند انتشار خبر برگزاری آزمون استخدامی نفت در دولت سیزدهم پس از وقفه ۱۰ ساله باعث شور و شعف وصف ناپذیر فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت ورود به صنعت نفت و امیدی برای کارکنان غیررسمی نفت جهت تبدیل وضعیت شده بود اما عدم تحقق وعده انتشار دفترچه آزمون در آذرماه و بلاتکلیفی داوطلبان در این خصوص باعث شده که نگرانی هایی برای آنها بوجود آید.
 
داوطلبان در پایان از منابع انسانی وزارت نفت خواستند هر چه سریعتر بصورت رسمی اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد تا از نگرانی ها و استرس‌های آنها در خصوص برگزاری آزمون استخدامی نفت کاسته شود.
 
⬅️ نفت آنلاین : بعضی از کانال‌ها نیز مدعی شده بودند برگزاری آزمون استخدامی نفت کاملا منتفی شده است که خبر فوق صحت ندارد و آزمون استخدامی نفت با توجه به صدور مجوز جذب ۳۳۰۰ نفری توسط سازمان اداری و استخدامی کشور قطعا برگزار خواهد شد و امیدواریم منابع انسانی وزارت نفت نیز چه سریعتر اطلاعات دقیقی در خصوص برگزاری آزمون منتشر کند.
https://naftonline.ir/news/27801/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
باسلام.
دو سوال:
صدها نیروی متخصص و تکنسین با سابقه ی بالای ۸سال کار که روزی به دلیل نیاز صنعت نفت بخصوص بخش عملیات ، جذب شدند و قرار بود بعد از دوسال کار آزمایشی تعیین تکلیف شوند ولی هنوز تعیین تکلیف نشدند و همیشه به چشم نیروی مازاد به آنها نگاه میشود .حال سرنوشت این نیروها تعیین نشده، جذب نیروی جدید و صفر کیلومتر آیا عادلانه و منطقی نظر می رسد؟؟
آیا رقابت کسی که بیش از ده سال از کتاب و دانشگاه و محیط علم آکادمیک دور شده و تمام این سال ها به خدمت و کار در مناطق عملیاتی نفت گذشته و همزمان درگیری کار و زندگی و همسر و بچه دارد با جوانی که تازه از یک محیط علمی و دانشگاهی فارغ التحصیل شده عادلانه و منطقی هست؟

سپاس از اطلاع رسانی شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
سلام دوست عزیز ،حرف شما حساب اما شما طی اون سال طی چه بخش نامه مشغول به کارشدین ،مگه وزارت نفت به صورت عمومی اطلاع رسانی کرده بود؟
هروقتی مثل سال ۹۲ به صورت عمومی ازمون باشه یا بررسی رزومه به صورت کشوری اعلام بشه این حرف شما درست اما وقتی در خفا صورت بگیر این خودش یه نو فساده
feedback
Iran, Islamic Republic of
انتظار
خواهشا از این بلا تکلیفی مارو در بیارید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
آزمون در کار نیست
این وزارتخانه قبلا تا دلت بخاد در چند سال گذشته بواسطه نماینده ها افراد بسیار زیادی رو از بومی ها وارد بدنه نفت کرده که همگی با پارتی و از قشر تنبل های بومی ها بوده اند و قشر باسواد بومی ها همچنان بیکار به سر میبرن
آگه آزمونی باشه مال بومی هاست غیربومی رو چندین دهه هست راه نمیدن تو مناطق ها چون بیکاری شدیدی در اونجا هست و هر جا هم دقت کنید جذب شده فقط بومی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقایون بیس بدو استخدام رو ی تکونی بدن تا چهارتا نخبه هم رغبت کنن شرکت کنن تو آزمون وزارت نفت ،
feedback
Iran, Islamic Republic of
یاسر
سلام خسته نباشید خواستم بگم شرکت نفت استخدامی داردیانه پدرم ومادرم فوت کردندبیکارهستم دپیلم برق صنعتی دارم وخواستم بگم دفترچه اموزن شرکت نفت کی می اید منتظرجواب شما هستم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
سلام
به نظر من آزمون اواسط اردیبهشت 1402 برگزار میشه و احتمالا همزمان با آزمون های متمرکز دستگاه اجرایی
feedback
Iran, Islamic Republic of
Saeid
بنظرم رفت برای بعد عید
feedback
United States
مهدی سعیدی
رشتی من ماشین هایه الکتریکی سیم پیچی
feedback
Iran, Islamic Republic of
جدال
مگر اینکه نفت آنلاین تو پیگیری کنی.
بقیه سازمان ها پنج شش ماه قبل خبر میدن یه دوماه مونده به آزمون میگین به زودی دفترچه منتشر میشه یه هفته بعدش واقعا دفترچه رو منتشر میکنند بعد یه ماه آزمون رو میگیرن بعد ۴۵ روزم نتیجه کتبی شو میگن.
نفت اما
امسال استخدام داریم ،قراره ۶۰۰۰ نفر استخدام شه،داریم دفترچه رو طراحی میکنیم ،داریم با سازمان امور استخدامی هماهنگی میکنیم ،قراره ۳۰۰۰ نفر استخدام کنیم،مجوزشو گرفتیم،وزیر هنوز امضا نکرده ،وزیر امضا کرده ،داریم با سنجش ....
اونقد لفتش میدن که نگو...
خب از این ۳۰۰۰ نفر ،۲۸۰۰ نفرش واسه عملیاتیه.
عملیاتی رم شکر خدا همه ی زیر مجموعه های وزارت نفت تو طول سال بدون این همه دنگ و فنگ جذب میکنن .امسال شاید رو هم زیر مجموعه های نفت ۷۰۰۰ نفر جذب کردن ،خود وزارت خونه برای برگزاری آزمون بعد ده سال تو گل گیر کرده!!!!!
feedback
Romania
..
خبری انگار خیلی عجله داری برا نورچشمی ها
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای داوطلب آزمون که 33 گذراند
خبر آزمون وزارت نفت حکم نمک بر زخم را دارد، آزمونی که طی جلسات متعدد و رسمی قرار شد آبان برگزار شودو اینها حتی پایبند به نتیجه خروجی های جلسات خود نیستند. آزمونی که قرار نیست عادلانه باشد ؛ آزمونی که برای هزاران تبدیل وضعیت ، هزاران خانواده خاص مثل : وزارت نفت ، خانواده ای الویت دار و....
من یک شهروندم جنسیتم مهم نیست ولی تفکر پوچ مسئولین و تصویب شرایط استخدام در کل 40 سال یاعث شده نتنها من بلکه خیلی از کسایی که در شرایط من هستن حس کنن در کشور خودشون ، در خاک خودشون شهروند شماره دو یا سه هستن ؛ مارو به وعده دروغین عادت دادید به طوری که حرف راست و حقیقت شمارو دروغ فرض میکنیم. چند نفر جلسه میگیرن
وزارت نفت میگه ما آمادگی برگزاری آزمون را داریم
شورارای هماهنگی آزمون میگه ما آمادگی داریم
سازمان سنجش میگه ما آمادگی داریم
پس این وسط کی راضی نیست که به خاطرش هزاران نفر رو چشم انتظار آزمونی گذاشتید که خودشون میدونن قرار نیست جز الویت ها باشن .
راستی من نه جز تبدیل وضعیت ها هستم نه خانواده الویت دار ، من فقط یک شهروند معمولی هستم که هیچ الویت و امتیازی ندارم ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
داوطلب
نه خودت و نه خانواده ات هزینه ایی برای خاک ایران نداده ایی که اولویت دار باشی. اولویت دار یعنی کسانی که برای بودن ثروت در کشور و برای این خاک بیش از بقیه هزینه داده اند و الویت دار هستند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم
اوضاع بسیار افتضاهه فکر نکنم استخدامی در کار باشه مملکت داره به سمت جنگ می‌ره ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفت
با سلام امروز ۱۹ دی ماه و یکماه از آخرین خبر گذشته چرا داوطلبان حتی برای یک روزنه امید که ببینیم اصلا قبول میشیم یا نه باید این همه انتظار بکشنند؟این انصافه؟ مسئولان چرا هیچ پاسخی نمیدهند؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
ارینا
لطف کنید بگید این ازمون تاریخ دقیق کی هس
0