کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه معاونت منابع انسانی وزارت نفت برای رضایتمندی مشمولین چیست!؟

وضعیت معیشتی مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران خوب نیست!

23 آذر 1401 ساعت 12:38

صدها فیش حقوقی ارسالی مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت نفت به نفت آنلاین نشان می دهد این عزیزان در وضعیت معیشتی مناسبی قرار ندارند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، با گذشت بیش از ۲ سال از تصویب طرح تبدیل وضعیت ایثارگران و انجام تشریفات استخدامی بسیاری از مشمولین، همچنان مشکلات حقوق و مزایای این عزیزان رفع نشده است و صدها فيش حقوقي ارسالی آنها به نفت آنلاین نشان می دهد در وضعیت  اسفناک معیشتی قراردارند و اکثرا ميانگين دریافتی بین ۱ تا ۵ میلیون تومان دارند و حتی حقوق بعضی از انها چندین ماه است که منفی می باشد و هیچگونه دریافتی ای نداشتند!!!

 
⬅️ نفت آنلاین: چرا طرح تبدیل وضعیت ایثارگران تصویب شد! تا از نظر معیشتی مشکلات حقوق و مزایای این عزیزان برطرف شود! اما نه تنها برطرف نشد بلکه با اضافه شدن یک کلمه رسمی به حکم استخدامی آنها حقوق و مزایایشان منفی شد و متاسفانه تلاش یا راهکاری از سوی معاونت منابع انسانی وزارت نفت برای رفع مشکلات معیشتی آنها دیده نمی شود! در اعمال سوابق آنها کوتاهی می شود! میزان کارآموزی آنها بیش از ۲۰ ماه شد و از سوابق کم شد و عملا امیدی که به افزایش اندک حقوق از طریق اعمال سوابق داشتند نیز از بین رفت!
 
جناب آقای علی مددی معاون محترم وزیر نفت! مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران دنبال اضافه شدن کلمه رسمی به حکم استخدامی خود نبودند .. آنها دنبال رفع مشکلات معیشتی خود بودند اما با کاهش شدید حقوق و مزایای خود پس از تبدیل وضعیت شرمنده خانواده خود شدند . در دولتی که رئیس جمهور آن بارها بر رفع دغدغه ایثارگران عزیز و خانواده‌های آنها تاکید می‌کند عجیب است که بعضی از مدیران زیر مجموعه دستورات رئیس جمهور را اجرایی نمی‌کنند و همچنان مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در مهمترین وزارتخانه کشور میلیون‌ها تومان زیر خط فقر حقوق میگیرند!! و نکته آخر اینکه بارها وعده داده شد با اجرای ماده ۱۰ و اصلاح جدول حقوق بدو استخدامی کارکنان نفت مشکلات این عزیزان و سایر کارکنان در خصوص حقوق و مزایا رفع خواهد شد اما تا به امروز فقط از ماده ۱۰ وعده آن مانده است!

پی نوشت پایانی خطاب به داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت : این داوطلبان موضوعات مطرح شده را در این مطلب جدی بگیرید! همانطور که پیشتر گفتیم استخدام در وزارت نفت به معنای دریافت حقوق نجومی نیست و برخلاف دیدگاه مردم و مجلسی ها و سایر مسئولین دولتی که فکر می کنند در وزارت نفت خبری است! این عزیزان با حداقل حقوق از شمال تا جنوب کشور در حال چرخاندن چرخ صنعت نفت با بهترین کیفیت و مواجه بودن با انواع خطرات و حوادث هستند.
 
ماده ۱۰ مهدی علی مددی معاون وزیر نفت


کد مطلب: 27682

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27682/وضعیت-معیشتی-مشمولین-طرح-تبدیل-ایثارگران-خوب-نیست

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir