تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
مبالغ کمک‌هزینه اولاد و عائله‌مندی نیز افزایش یافت

مستمری آذرماه بازنشستگان نفت با «متناسب‌سازی ترمیمی» پرداخت شد

مبالغ مستمری و مقرری آذرماه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت با اعمال «متناسب‌سازی ترمیمی» به میزان ۵ درصد به اضافه ۹۰۰ هزار تومان، امروز یکشنبه (۲۰ آذرماه) پرداخت شد.
بازنشستگان نفت | نفت آنلاین
بازنشستگان نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت‌آنلاین ، مبالغ مستمری و مقرری آذرماه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت با اعمال «متناسب‌سازی ترمیمی» به میزان ۵ درصد به اضافه ۹۰۰ هزار تومان، امروز یکشنبه (۲۰ آذرماه) پرداخت شد.
 
بر این اساس، متناسب‌سازی مذکور بر پایه مستمری‌ها اعمال شده و مبالغ کمک‌هزینه اولاد و عائله‌مندی نیز به روزرسانی و افزایش یافته است.
 
لازم به ذکر است مبالغ «متناسب‌سازی مستمری و مقرری» و تعدیل «کمک هزینه عائله‌مندی» با محاسبه مابه‌التفاوت آن از مهرماه (۱۴۰۱/۰۷/۰۱) پرداخت شده است.
https://naftonline.ir/news/27664/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عسگری
خسته نباشین!
نسخه‌های درمانی‌ام رو در‌ تاریخ ۵ مهرماه تحویل داده‌ام ولی هنوز هزینه را پرداخت نکرده‌اند. روز به روز بی‌توجهیتون بیشتر میشه!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمیدرضا گیلانی 522571
با تشکر از جناب عالیجنابان : وزیر محترم نفت و معاونین ایشان و جناب آقای بیات و تمامی کارکنان زحمتکش وزارت نفت... بنوبه ی خودم از تمامی زحماتی که برای ما بازنشستگان صنعت نفت متقبل می‌شوید، بی نهایت سپاسگذارم و بهترینارو براتون از خداوند متعال خواستارم... بازنشسته صنعت نفت 🙏
0