تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
رئیس سازمان بهداشت و درمان نفت اهواز از حضور متخصص مقیم ۲۴ ساعته در ۶ رشته‌ی تخصصی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز و پیگیری در جهت رفع مسائل و مشکلات پارکینگ بیمارستان نفت اهواز خبر داد.
دکتر دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز  | نفت آنلاین
دکتر دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ، ضمن تبریک این روز به همه‌پرستاران کشور بویژه پرستاران شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : روز پرستار بهانه ای است تا از تلاش های صادقانه ، خالصانه و مجاهدانه این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آید. شیفت های فشرده ، حجم و فشار کاری بسیار زیاد، مواجهه مداوم با بیماران و افرادی که در شرایط جسمی و روحی مناسبی نیستند و ... تنها بخشی از سختی‌های کار پرستاران است بویژه پرستاران مناطق عملیاتی و صنعتی که بایستی همواره آمادگی کامل را برای مواجهه با حوادث صنعتی داشته باشند.
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در ادامه به تلاش تیم متحد درمانی و پشتیبانی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی همه‌ی کارکنان از ابتدای سال جاری افزایش رضایتمندی و ارتقاء کیفی خدمات در بیمارستان بزرگ نفت اهواز و مراکز بهداشتی و درمانی سرلوحه‌ی همه‌ی امور قرار گرفته و خوشبختانه منجر به تغییرات کیفی مطلوبی شده است.

حضور متخصص مقیم 24 ساعته در 6 رشته‌ی تخصصی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

دکتر دهقان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 17 نفر پزشک متخصص و 10 نفر پزشک فوق تخصص به مجموعه پزشکان بیمارستان بزرگ نفت اهواز اضافه شده اند. در 6 رشته تخصصی از جمله طب اورژانس ، زنان و زایمان ، بیهوشی، رادیولوژی و سونوگرافی ، قلب و جراحی پزشکان مقیم به صورت 24 ساعته در بیمارستان حضور دارند. به علاوه در حال حاضر 2 پزشک فوق تخصص روماتولوژی ، 2 پزشک فوق تخصص نفرولوژی 3 پزشک فوق تخصص آنکولوژی ، 4 پزشک فوق تخصص قلب و عروق و 5 پزشک فوق تخصص جراحی در رشته های مختلف در بیمارستان بزرگ نفت اهواز مشغول به خدمت هستند.
 
وی افزود : در کلینیک‌های تخصصی جهت بیماران کاندید عمل جراحی که بایستی در چند رشته‌ی تخصصی مشاوره قبل از عمل داشته باشند، برنامه‌ریزی به گونه‌ای صورت گرفته تا این بیماران خارج از سیستم نوبت‌‌دهی کلینیک ویزیت شده و تاییدیه انجام عمل جراحی حداکثر ظرف 48 ساعت کسب شده و بیمار آمده بستری در بخش گردد.

ارتقاء کیفی و کمی خدمات دندانپزشکی

 دکتر دهقان اظهار داشت: از آذر ماه سال گذشته و بعد از انجام واکسیناسیون عمومی جامعه ، تیم دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در جهت تسهیل فرآیند ارائه خدمات دندانپزشکی و افزایش رضایتمندی مراجعین برنامه‌های نوینی را پایه‌ریزی و اجرایی نمودکه موجب تغییرات مثبت و موثری گردید.
 
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر 15 کلینیک دندانپزشکی که خدمات روتین دندانپزشکی را ارائه می‌نمودند، 5 کلینیک جدید نیز فعال شد که خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش و بویژه شاغلین را در شیفت های عصر و روزهای پنجشنبه انجام می‌دهند از جمله کلینیک ‌های شیفت عصر در سه مرکز طب صنعتی ، پلی کلینیک کارون و مرکز سلامت خانواده شهید بهشتی ( نیوساید) و کلینیک‌های روزهای پنجشنبه در بیمارستان نفت و پلی کلینیک شهدای نفت. 
 
وی به کاهش زمان انتظار جهت دریافت خدمات تخصصی دندانپزشکی از جمله درمان های ریشه دندان (مانند عصب کشی و ...) اشاره کرد و گفت : در حال حاضر با توجه به توانمندی و دانش و تجربه دندانپزشکان این مجموعه کلیه‌ی درمان‌های ریشه دندان ( عصب کشی) درکلینیک های دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و در فاصله ی زمانی کمتر از یک هفته از اولین ویزیت انجام شود و بیماران صرفا برای عصب کشی‌ها‌ی مجدد به کلینیک های دندانپزشکی سطح شهر اهواز اعزام می‌گردند که این امر موجب کاهش موارد اعزام به شهر شده است.
 
وی با اشاره به تلاش برای توسعه خدمات تخصصی دندانپزشکی گفت: در حال حاضر با یک مرکز رادیولوژی تخصصی فک و صورت عقد قرارداد نموده‌ایم و امکان مراجعه بیماران و انجام همه‌ی تصویر برداری‌های دندانی بدون فرم اعزام و صرفا با پرداخت 20 درصد فرانشیز فراهم شده است. در 3 شهرستان ایذه ، باغملک و دزفول نیز با کلینیک‌های دندانپزشکی عقد قرارداد شده تا ساکنین این شهرستان‌ها جهت دریافت خدمات دندانپزشکی دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان نداشته باشند. پیگیر عقد قرارداد با 4 مرکز تخصصی دندانپزشکی در مناطق مختلف شهر اهواز هستیم تا بیماران بتوانند این خدمات را در نزدیک‌ترین محل نسبت به منزل خود دریافت نمایند.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 51 هزار نفر به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه کرده اند گفت: این آمار نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

انجام نظرسنجی آنلاین از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به اهمیت رضایتمندی مراجعین و تلاش بر رفع مسائل و مشکلات در اسرع وقت گفت : پیگیری‌ها در خصوص ایجاد زیر ساخت‌های فنی مورد نیاز جهت انجام نظرسنجی از مراجعین به صورت آنلاین و ارسال لینک نظرسنجی به شماره همراه مراجعین پس از دریافت خدمات درمانی انجام شده تا مراجعین بتوانند مستقیما نظرات خود را به مدیریت منعکس کنند و مطمئنا نتایج نظرسنجی‌ها در ارزیابی عملکرد پرسنل موثر خواهد بود. تاکنون این نظرسنجی‌ها به صورت آزمایشی در چند واحد از جمله کلینیک‌های تخصصی ، دندانپزشکی و ... انجام شده است.

توسعه خدمات درمانی از طریق عقد قراردادهای جدید

دکتر دهقان گفت: در گذشته جهت ارائه خدمات رادیوتراپی با یکی از مرکز رادیوتراپی در یکی از بیمارستان‌های دانشگاهی شهر اهواز عقد قرارداد کرده بودیم که با توجه به حجم مراجعات و نوبت‌های طولانی این مرکز موجب نارضایتی برخی مراجعین تحت پوشش صنعت نفت شده بود. در حال حاضر و در جهت افزایش رضایتمندی این عزیزان با یک مرکز خصوصی رادیوتراپی در شهر اهواز عقد قرارداد نموده ایم تا بیماران بتوانند در محیطی مناسب و در اسرع وقت این خدمات درمانی را دریافت کنند.

پیگیری در جهت رفع مسائل و مشکلات پارکینگ بیمارستان بزرگ نفت اهواز

دکتر دهقان گفت: طی دو ماه گذشته و در نشستی که حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیران و معاونین این شرکت برگزار شد ، مسائل و مشکلات پارکینگ بیمارستان نفت مطرح و مقرر شد با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و تامین نیروی حراست و نصب دوربین‌های مورد نیاز در محوطه پارکینگ و خیابان های منتهی به آن ، حفاظت از خودروی مراجعین بر عهده‌ی واحد حراست قرار گرفته و با پیمانکار فعلی تسویه حساب گردد. امیدواریم با انجام این اقدامات رضایتمندی مراجعین افزایش یابد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: همه‌ی تلاش مدیران و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت ، ارائه خدمات با کیفیت ، به‌روز و مطابق استانداردهای نوین درمانی است و رضایتمندی بیماران و مراجعین مهمترین اولویت ماست.
https://naftonline.ir/news/27594/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Kingdom
کارمند شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
خبر پارکینگ واقعا خوشایند است
امیدوارم هر چه زودتر پارکینگ از چنگ پیمانکار دربیاد

با تشکر از مدیریت بهداشت و درمان آقای دکتر دهقان
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیکان
با سلام
تشکر فراوان از جناب دکتر دهقان و پرسنل زیر مجموعه ایشان
در سال ۱۴۰۱ واقعا خدمات شایسته ای در بیمارستان نفت الخصوص قسمت دندانپزشکی نفت صورت گرفته است. البته انشاالله که این خدمات پایدار باشند وهرروز بهتر هم بشود چون پرسنل زحمت کش نفت لایق بهترین ها هستند
feedback
Japan
محسن
باسلام.عقد قرارداد باکلینیک های خصوصی واخذ ۲۰درصد فرانشیز که.دراهواز انجام شده کاربسیار درستی است.اماچرا فقط در اهواز انجام بشه؟ چرادرسایر شهرها اجرانمیشه؟ مخصوصا در کرج و تهران.لطفا پیگیری بفرمایید.باتشکر
0