کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر آمریکا را شکست دهیم چه می شود؟

احتمال تعطیلی چهارشنبه در صورت صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی قطر

8 آذر 1401 ساعت 10:02

تیم ملی فوتبال ایران امشب از سری رقابت های جام جهانی فوتبال 2022 کشور قطر در یکی از حساس ترین رقابت های تاریخ فوتبال خود به مصاف تیم ملی آمریکا می رود.


به گزارش گروه ورزش ، آخرین بار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام جهانی فوتبال 1998 فرانسه به مصاف تیم ملی آمریکا رفت.

در این بازی ایران موفق شد با گل های حمید رضا استیلی و مهدی مهدوی کیا آمریکا را شکست دهد.
 

بیشتر بخوانید >> بازی ایران و آمریکا و دعای خیر خانواده صنعت نفت برای ملی پوشان
 
حال پس از گذشت بیش از 20 سال از آن بازی خاطره انگیز امشب تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در رقابتی حساس در جام جهانی فوتبال 2022 کشور قطر به مصاف هم می روند.

پیروز این بازی هر کدام از این تیم ها باشد به دور دوم صعود بازی ها صعود خواهد کرد . البته ایران با بدست آوردن یک تساوی و در صورت شکست یا تساوی تیم ولز با آمریکا نیز به دور بعدی رقابت های جام جهانی صعود خواهد کرد.
فوتبال ایران آمریکا
با توجه به اینکه ایران هرگز به دور بعدی بازی های جام جهانی فوتبال صعود نکرده است احتمال اینکه در صورت پیروزی یا تساوی ایران مقابل آمریکا و حضودر مرحله دوم جام جهانی با دستور دولت روز چهارشنبه تعطیل شود می باشد.

عربستان نیز هفته گذشته پس از پیروزی این تیم در مقابل کشور آرژانتین تعطیل شده بود.

حال نگاه ایرانیان سراسر جهان به تیم خوب ایران است و همه آرزو دارند این تیم با یک بازی خوب در مقابل آمریکا بتوان به دور بعدی بازی ها جام جهانی صعود کند.


کد مطلب: 27582

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27582/احتمال-تعطیلی-چهارشنبه-صورت-صعود-ایران-مرحله-بعدی-جام-جهانی-قطر

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir