تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
پس از تساوی تیم های ملی فوتبال آمریکا و انگلیس در جام جهانی قطر بعضی از اکانت های توییتری مدعی تبانی این دو تیم در جام جهانی شدند.
تبانی تیم ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در جام جهانی قطر ؟!
تبانی تیم ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در جام جهانی قطر ؟!

بازی آمریکا و انگلیس در جام جهانی قطر

به گزارش گروه ورزش بازی دو تیم ملی فوتبال انگلیس و آمریکا جمعه شب برگزار شد و در پایان مسابقه دو تیم به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند.

از نکات عجیب در این بازی که کارشناسان فوتبال به آن اشاره کردند دست و پا بسته بودن تیم قدرتمند انگلیس در مقابل آمریکا بود .

متوقف کردن انگلیس توسط آمریکا در حالی است که در این بازی آمریکا نمایش خیره کننده ای نداشت و اگر بازی را به دقت نگاه کنید خواهید دید تیم فوتبال انگلیس که در بازی اول 6 بر 2 ایران را شکست داده بود حتی یک چهارم توان خود را مقابل آمریکا به نمایش نگذاشت.

تبانی در بازی انگلیس و آمریکا
همین موضوع باعث شد که بعضی از اکانت های توییتری مدعی تبانی توسط این دو تیم شوند و بنویسند انگلیس و آمریکا از همان اول برای تساوی به زمین رفته بودند.

لازم به ذکر است این دو کشور روابط سیاسی گسترده و بسیار نزدیکی با هم دارند و شاید همین موضوع باعث شده که انگلستان بعنوان یکی از قدرتمند ترین تیم های ملی فوتبال دنیا به تیم ملی آمریکا رحم کند!


به امید تاریخ سازی ملی پوشان فوتبال ایران

در پایان باید اعتراف کرد نمایش خیره کننده تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز و پیروزی در مقابل این تیم باعث شد که در روز آخر ایران بتواند با یک تساوی یا برد آمریکا به دور دوم جام جهانی فوتبال صعود کند و همه چشم ایرانیان به روز پایانی مسابقات این گروه است تا ملی پوشان فوتبال ایران با شکست آمریکا تاریخ ساز شوند.
https://naftonline.ir/news/27578/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Arab Emirates
بازیکنان بی غیرت از تیم ملی اخراج بشوند بهترین کار است
0